לא סוף העולם: איך מתמודדים עם דחייה? כל הטיפים. צילום: Shutterstock

לא סוף העולם: איך מתמודדים עם דחייה? כל הטיפים

דחייה היא בהחלט דבר לא קל, וכל אחד עשוי להיתקל בה לפחות פעם אחת בחייו. אז על מנת שלא תצטרכו לבזבז את כל חסכונותיכם על כמות בלתי נגמרת של גלידה וסרטים בוי.או.די, הכנו לכם כתבה שתדריך אתכם כיצד להתמודד עם העניין בצורה הטובה ביותר

נדלקתם על מישהו או מישהי, אזרתם אומץ וסיפרתם להם איך אתם מרגישים - אך הם בישרו לכם שהם לא בעניין וסירבו לכם בעדינות (או שלא בעדינות). סוף העולם? ממש לא, כל עוד אתם יודעים כיצד להתמודד עם הדבר. 6 הטיפים הבאים בהחלט יכולים לעזור לכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

קחו זמן לעצמכם

הכאב המגיע לאחר הדחייה הוא טבעי ונורמלי לגמרי, אבל עדיף שתיפטרו ממנו כמה שיותר מהר. הדרך הטובה ביותר להיפטר מהכאב היא זמן איכות שלכם עם עצמכם: יום כיף בספא, מרתון סרטים, מסעדה - כל דבר שיכול להעלות לכם את מצב הרוח ויגרום לכם להפסיק לחשוב על מושא אהבתכם יכול להתאים.

אל תחשבו על להשתנות בשבילם

העובדה שהבחור או הבחורה אליהם פניתם לא מעוניינים בכם, לא אומרת שעליכם לשנות את האישיות שלכם או את המראה החיצוני שלכם. חכו לאדם שיבוא ויאהב אותכם בדיוק כפי שאתם. להשתנות בשביל מישהו או מישהי שמוצאים חן בעינייכם, לא יגרום לכם להיות שמחים או בטוחים בעצמכם, אלא אפילו יגרום לתוצאה הפוכה.

חכו לאדם שיבוא ויאהב אתכם בדיוק כפי שאתם
חכו לאדם שיבוא ויאהב אתכם בדיוק כפי שאתם © צילום: Fotolia

זכרו שיש עוד הרבה דגים בים

יש כל כך הרבה אנשים בעולם הזה, כך שאין טעם "להיתקע" על הבחור ההוא או על הבחורה ההיא שרציתם כל כך. יבוא יום ותמצאו מישהו או מישהי שהרבה יותר מתאימים לכם! בימים אלה אתם אולי מרגישים שאין אף אחד אחר חוץ מהם, אבל תסמכו עלינו, אתם עוד תמצאו את בני הזוג הראויים לכם.

אל תהיו לבד

אל תשכנעו את עצמכם שאתם מסוגלים להתמודד עם המצב לגמרי לבדכם; תמיכתם של האנשים הקרובים אליכם תגרום לשיברון הלב לעבור מהר יותר. צאו לבלות עם החברים או עם המשפחה, שתפו אותם ברגשותיכם והקשיבו לעצותיהם.

שתפו את החברים או את המשפחה ברגשותיכם והקשיבו לעצותיהם
שתפו את החברים או את המשפחה ברגשותיכם והקשיבו לעצותיהם © צילום: Shutterstock

הישארו חזקים

אל תחשפו בפני הבחור או הבחורה שדחו אתכם עד כמה הלב שלכם נשבר. זה בסדר להרגיש עצובים, ואולי אתם אפילו כועסים עליהם - אבל אל תראו להם עד כמה הם משפיעים עליכם. להעלות את האגו שלהם זה הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות בימים אלה, ואולי כך גם תוכלו אפילו להשתכנע בעצמכם שהבחור ההוא או הבחורה ההיא הם עניין ששייך לעבר, שאתם מסוגלים להישאר חזקים ולהמשיך הלאה. הוכיחו להם ואף לעצמכם שהם היו בסך הכל אופציה, ולא אביר או נסיכת החלומות שלכם, גם אם עמוק בפנים אתם עדיין מרגישים שזה מה שהם היו. פייק איט טיל יו מייק איט!

הצד החיובי

דחייה מהצד השני היא הזדמנות לבחון את דרכי הפעולה שלכם, ולראות מה כדאי לשנות: איך התנהגתם? אולי הראתם שאתם מעוניינים יותר מדי? אולי לא הראתם שאתם מספיק מעוניינים? כך תהיו מוכנים לפעם הבאה שבחור חמוד או בחורה חמודה יתפסו את תשומת לבכם. בהצלחה!

תגובות