הרשימות של השנה בפייסבוק - על מה הכי דיברנו?. צילום: פייסבוק

הרשימות של השנה בפייסבוק - על מה הכי דיברנו?

על מה דיברנו הכי הרבה בפייסבוק? איזה שיר הכי הרבה שיתפו ועל איזה סרט פשוט לא יכולנו להפסיק לספר? הבאנו לכם את התכנים הכי מדוברים ברשת החברתית

סרטים

במקום הראשון: לשבור את הקרח

לא מפתיע אותנו שהסרט הכי מדובר הוא לשבור את הקרח, הסרט החדש של דיסני שהצליח להכנס ללב של כולנו וגרם לנו לזמזם את השיר "Let It Go". בעקבות ההצלחה המטורפת שהסרט הצליח ליצור עם הכנסות של מעל מיליארד דולר (!!) בהפקה כבר מתכוננים לסרט השני ואפילו אולי למחזמר על פי הסרט. אומנם בחו"ל לאחר שהסרט היה מועמד ל-138 פרסים הוא זכה בכ-54 פרסים מתוכם, אבל בארץ על פי כמות ההכנסות הסרט היה לגמרי כישלון, מה גרם לסרט להוביל להצלחה כזאת אדירה בחו"ל ובארץ פשוט לגרום לכישלון שהכניס פחות מ-2 מיליון בארץ? אבל מה שבטוח אתם אהבתם לדבר על זה ברשתות החברתיות.

© פייסבוק

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במקום השני: שומרי הגלקסיה

הסרט שומרי הגלקסיה זכה במקום השני בסרט המדובר ביותר בפייסבוק, עם הכנסה של מעל חצי מיליארד דולר והצלחה אדירה בטח תשמחו לשמוע שיהיה סרט המשך לסרט הראשון, החדשות הפחות משמחות הוא שהסרט יצא רק ב-2017.

© פייסבוק

במקום השלישי: צבי הנינג'ה

הסרט שמתחיל את סדרת סרטי צבי הנינג'ה ומוכרת לנו בעיקר מהסדרה שמשודרת בערוץ הילדים ומספרי הקומיקס גרמה לכם לדבר עליה כל כך הרבה שהביא אותה למקום השלישי עם הכנסות של מעל 300 מיליון דולר. אם אתם כבר מתגעגעים אל תדאגו הסרט הבא יגיע בעוד קצת יותר משנה.

© פייסבוק

במקום הרביעי: מליפיסנט
במקום החמישי: סרט לגו
במקום השישי: אשמת הכוכבים
במקום השביעי: רובוטריקים 4 - עידן ההכחדה

במקום השמיני: נעלמת
במקום התשיעי: משחקי הרעב - עורבני חקיין
במקום העשירי: הטיהור 2

סדרות

במקום הראשון: משחקי הכס

הסדרה המדוברת ביותר בפייסבוק היא ללא ספק משחקי הכס שהתחילה אומנם להיות משודרת ב-2011 אבל עד עכשיו לא מצליחה לרדת מהכותרות וכמובן שהסדרה זכתה לעשרות פרסים. למרות שאצלנו העונה הרביעית עדיין לא שודרה, בחו"ל העונה כבר הסתיימה ואפילו מתחילים לעבוד עכשיו על העונה החמישית של הסדרה שגם היא הולכת להיות הצלחה אדירה? אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

במקום השני: כתום זה השחור החדש

כתום זה השחור החדש הוא במקום השני ברשימת הסדרות הכי מדוברות ברשת, לגמרי מבינים גם ביחד עם כל הפרסים שהסדרה קיבלה הופך אותה למתכון מנצח. אנחנו גם שמחים לדעת שהעונה השלישית של הסדרה תעלה בעוד פחות משנה ביוני 2015.

במקום השלישי: המתים המהלכים

סדרת האימה המתים המהלכים הגיעה למקום השלישי הסדרה הצליחה לסחוף אחריה הרבה מעריצים עם 11 מעמדויות לפרסים וביקורות מעולות, וגם פרק הבכורה של העונה השלישית הוכרז כ"השידור הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה" עם מעל 12 מיליון צפיות.

 

במקום הרביעי: המפץ הגדול
במקום החמישי: אחוזת דאונטון
במקום השישי: אימה אמריקאית
במקום השביעי: ילדי האנרכיה

© צילום מסך מהסדרה

במקום השמיני: בלש אמיתי
במקום התשיעי: איך פגשתי את אמא
במקום העשירי: סקנדל

שירים

במקום הראשון: Happy - Pharrell Williams

כנראה שאנחנו ממש אנשים שמחים אם השיר הכי מדובר בפייסבוק השיר Happy של פארל וויליאמס והשיר אפילו מועמד לפרס האוסקר כשיר המקורי הטוב ביותר. השיר יצא בהתחלה בתור פס קול לסרט "גנוב על המיניונים" ולאחר מכן יצא גם בתור סינגל לאלבומו השני שזכה למעל 510 מיליון צפיות ביוטיוב. בפעם הראשונה פארל הוציא לנו קליפ באורך של 24 שעות שבה מראים את כל מהלך הצילומים.

 

במקום השני: All Of Me - John Legend

השיר של ג'ון לגנד הוצא בתור סינגל שלישי לאלבום הרביעי שלו והוקדש לאישתו שאותה אפשר לראות גם בקליפ של השיר. השיר אפילו זכה במקום הראשון בבילבורד ויש לו עכשיו מעל ל320 מיליון צפיות ביוטיוב! כבוד

 

במקום השלישי: Stay With Me – Sam Smith

השיר של סם סמית' הגיע למקום השני בבילבורד ואפילו היה מועמד לפרס הגראמי עם "האלבום הטוב ביותר", "השיר הטוב ביותר" ו"הופעת היחיד עם שיר הפופ הטובה ביותר". השיר עם 167 מיליון צפיות, ללא ספק הצלחה. 

 

במקום הרביעי: Turn Down for What – DJ Snake & Lil Jon
במקום החמישי: Let It Go (Frozen) – Idina Menzel
במקום השישי: Drunk in Love – Beyoncé featuring Jay-Z
במקום השביעי: Anaconda – Nicki Minaj

 

במקום השמיני: Shake It Off – Taylor Swift
במקום התשיעי: Rude – Magic!
במקום העשירי: Fancy – Iggy Azalea featuring Charli XCX

 

מקומות

במקום הראשון: דיסניוורלד

כמה לא מפתיע שהדיסניוורלד מקום ראשון, אין מקום שהייינו רוצים יותר לבלות בו משם. למי שלא מכיר הדיסניוורלד הוא פארק שעשועים בבעלות חברת וולט דיסני, והוא נמצא באורלנדו פלורידה בארצות הברית. באתר תוכלו לראות עשרות מתקני שעשועים ורכבות הרים, מלונות מטורפים, מגרש גולף, טירת וולט דיסני ואפילו מיקי מאוס שיבוא להצטלם איתכם, זה כמעט כמו חלום!

במקום השני: אולפני יוניברסל הוליווד

כל מי שאוהב סרטים זה המקום בשבילו, במקום הזה תוכלו לראות איך יוצרים באמת את הסרטים האהובים עלינו, תוכלו לצפות במופעים מרהיבים, וגם להכנס לתוך מתקנים מטורפים!

במקום השלישי: כיכר טיימס

את כיכר טיימס אין מצב שאתם לא מכירים, המקום שנמצא במנהטן בניו יורק ומאופיין בעיקר בגלל שלטי החוצות הגדולים והמוארים שלו. בהחלט מקום שיפה מאוד לבקר בו.

במקום הרביעי: הפארק הלאומי יוסמיטי
במקום החמישי: הפארק הלאומי גרנד קניון
במקום השישי: הפארק הלאומי ילוסטון

© שלומי אלישר - ארומה MUSIC

במקום השביעי: יאנקי סטדיום
במקום השמיני: הסטריפ
במקום התשיעי: שדרת הכוכבים של הוליווד
במקום העשירי: מדיסון סקוור גארדן

מפורסמים

במקום הראשון: ביונסה

הזמרת המפורסמת הכי מדוברת ברשת היא לא אחרת מאשר קווין בי, ביונסה, שלא יורדת מהכותרות במיוחד אחרי אינספור השמועות עליה ועל בעלה, הזמר המפורסם ג'יי זי, וגם לאחר שהוציאה השנה את מהדורת הפלטינום לאלבומה האחרון "ביונסה" ושברה את שיא כשהייתה הזמרת היחידה שמועמדת לשישה פרסים בטקס הגראמי. עכשיו אנחנו יכולים לשמוע את השיר "7/11" שהוציאה לא מזמן. ללא ספק ביונסה עשתה מלא השנה.

© יחסי ציבור
 

במקום השני: פארל וויליאמס

אנחנו כל כך שמחים לראות את שמו של פארל שוב ברשימה לאחר ש-"Happy" היה השיר הכי מדובר ברשת. אין הרבה מה להגיד חוץ מזה שכולנו יודעים שפארל עשה לגמרי את הפריצה שלו בשנה האחרונה, עם אלבומו החדש והמצליח והסינגלים הנהדרים מתוכו.

© פייסבוק

במקום השלישי: ניקי מינאז'

עוד מישהי שלא הצלחנו להפסיק לשמוע את השם שלה היא ניקי מינאז' שמאז שהיא עובדת על האלבום האחרון שלה ושמענו את השירים "Anaconda" ששבר את שיא הצפיות ביוטיוב ביממה ו/"Bang Bang" ביחד עם אריאנה גרנדה וג'סי ג'יי דיי קשה לפספס את ניקי מינאז' השנה!

© פייסבוק

במקום הרביעי: טיילור סוויפט
במקום החמישי: ג'ימי פאלון

במקום השישי: איגי אזליה
במקום השביעי: קייטי פרי

© פייסבוק

במקום השמיני: פיטבול
במקום התשיעי: ג'ון לגנד
במקום העשירי: קים קרדשיאן 

משחקים

במקום הראשון: Cookie Jam

אי אפשר לא לשים לב לכמה המשחק דומה לכפילה שלו "קנדי קראש" אבל לפי הדיבורים ברשת הוכחתם שקוקי ג'אם זה הכי אין וקנדי קראש כבר אאוט. במשחק הזה בדומה לקנדי קראש גם תצטרכו למצוא צירופים של שלושה דברים ומעלה אבל הפעם זה לא יהיה ממתקים אלה עוגיות והשלבים טיפה שונים כמו שלפעמים יגיעו אליכם עכברים שיבואו לאכול את העוגיות.

שלב דוגמה
 

במקום השני: Bubble Witch 2 Saga

כולנו מכירים את משחק הבועות שבו אתה מקבל בועה בצבע ואתה צריך "לשגר" אותה לאותה הצבע כשיש לפחות 3 בועות אחד ליד השני באותו הצבע הבועות נופלות ועליכם לנקות את כל המפה מבועות אבל אחרי כמה תורות שאתם משגרים בועות יגיע לכם עוד שורה של בועות שגם אותם תצטרכו לפוצץ. כמה "מפתיע" שאותם היוצרים של המשחק המשחק הזה הם היוצרים של קאנדי קראש.

שלב לדוגמה
 

במקום השלישי: Candy Crush Soda Saga

מפתיע אותנו שקאנדי קראש הגיע רק למקום השלישי כשזה נהפך להיות אחד ממשחקי הסמארטפון הכי מדוברים בעולם ואפילו ערוץ הילדים בשנה שעברה הקדישו לו שיר, בעצם עכשיו יש את קוקי ג'אם אז התקדמנו.

 

במקום הרביעי: Klondike
במקום החמישי: Kim Kardashian: Hollywood
במקום השישי: Old Vegas Slots

 

במקום השביעי: League of Angels
במקום השמיני: Hero Defense
במקום התשיעי: SuperCity
במקום העשירי: Sparta: War of Empires

אנשים שאיבדנו

במקום הראשון: רובין וויליאמס

הקטגוריה המצערת "האנשים שאיבדנו" גם נמצאת ברשימה והאיש המדובר ביותר שהלך לעולמו הוא רובין וויליאמס שאובחן כחולה פרקינסון, סבל מדיכאון ואף אושפז במוסד גמילה להתמכרות לאלכוהול. באוגוסט האחרון הוא שם קץ לחייו ותלה את עצמו באמצעות חגורה שהייתה בביתו. וויליאמס בן ה63 השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים ואלפי מעריצים שבוכים על מותו.

 

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו! <<

במקום השני: ג'ואן ריברס

ג'ואן ריברס היא אובדן גדול בשביל כולם אבל גם במיוחד בשבילנו, האנשים שגרים במדינת ישראל הקומיקאית והמבקרת האופנה הייתה לצד ישראל במלחמה האחרונה "צוק איתן" והתראיינה לא פעם בתקשורת על המצב של ישראל. בספטמבר האחרון ריברס נפטרה לאחר שהפסיקה לנשום כשהייתה בניתוח במיתרי הקול.

© פייסבוק

במקום השלישי: מאיה אנג'לו

השחקנית, המשוררת והסופרת האמריקאית מאיה אנג'לו גם גרמה למהומה רבה ברשת כשנפטרה בגיל 86 ב28 למאי. אנג'לו הייתה אחת הסופרות הידועות והמוערכות ביותר בספרות האפרו-אמריקאית.

 

במקום הרביעי: פיליפ סימור הופמן
במקום החמישי: שירלי טמפל
במקום השישי: לורן באקול
במקום השביעי: קאסי קאסם

 

במקום השמיני: טוני גווין
במקום התשיעי: ראסל ג 'ונסון
במקום העשירי: דון פרדו

המפורסמים שעשו את אתגר הקרח

במקום הראשון: ג'ורג' ווקר בוש

אתגר הקרח הכי מדובר ברשת הוא לא אחר משל ג'ורג' ווקר בוש, בעצם מי לא היה רוצה לראות את הנשיא לשעבר של ארצות הברית שופך על עצמו דלי של מים? כמובן שהנשיא לשעבר עמד בגבורה במשימה ותייג את חברו הקודם לו בתפקיד ביל קלינטון.

 

במקום השני: וויל סמית'

מי שעוד הצליח לעמוד במשימה בגבורה רבה הוא לא אחר מהזמר וויל סמית' שאותכם מאוד עניין לראות אותו שופך על עצמו דלי של קרח, וכמובן שהוא לא שכח לאתגר את החברים שלו ג'יי זי וביונסה שיעשו את האתגר ביחד.

 

במקום השלישי: שאקירה

שאקירה לא הסתפקה לעשות את אתגר הקרח לבד ולכן הביאה איתה גם את בעלה ג'ארד פיקה שחקן הכדורגל לשפוך עליו גם קצת קרח.

 

במקום הרביעי: מארק וולברג
במקום החמישי: דייוויד בקהאם
במקום השישי: ליידי גאגא
במקום השביעי: Steve-O

 

במקום השמיני: ביל גייטס
במקום התשיעי: ורן טרויר
במקום העשירי: פרינס רויס

ספורטאים

מקום ראשון: לברון ג'יימס

אין פלא שהוא במקום הראשון והוא הכי מדובר בנושא זה: כדורסלן אמריקאי בקבוצת קליבלנד קאבלירס בליגת ה-NBA. כיום נחשב לשחקן הכדורסל הטוב בעולם‏. כבר בתקופת לימודיו בבית הספר התיכון ידעו שתהיה לו קריירה מוצלחת ב-NBA.

 

מקום שני: דרק ג'יטר

שיחק בקבוצת הניו יורק יאנקיז מליגת הבייסבול הבכירה ה-MLB והיה קפטן הקבוצה. בעונתו השנייה זכה בתואר רוקי השנה של האמריקן ליג. הוא סיים את הקריירה שלו השנה.

 

מקום שלישי: פלויד מייוות'ר ג'וניור

המתאגרף עשה הרבה שטויות השנה. מדיווחים על התפרעויות במועדונים ואף עד הימורים. השנה הרבה דיברו על פלויד, מה שגרם לפייסבוק להיות זירה שבה מדברים הרבה עליו.

במקום הרביעי: ליונאל מסי
במקום החמישי: פייטון מינינג
במקום השישי: קרמלו אנטוני
במקום השביעי: טים הווארד

 

במקום השמיני: לואיס אלברטו סוארס
במקום התשיעי: כריסטיאנו רונאלדו
במקום העשירי: דלה הארדנט

 

 

תגובות