רכילות בקטנה: לי ואליאנה יגלמו זוג בסדרה חדשה. צילום: ענת מוסברג

רכילות בקטנה: לי ואליאנה יגלמו זוג בסדרה חדשה

השבוע ברכילות בקטנה: הכוכבות שגילו על הקשר המשפחתי ביניהן, סדרת הנוער זוכה לעונה נוספת, הפציעות בחבורה של סטטיק ובן אל, סלינה חוגגת לג'סטין וכוכב הנוער המקומי חוגג בהפתעה עם כל החברים המפורסמים

אם הייתם עסוקים בלנסות לחזור לשגרה אחרי כל חגיגות פורים ופספסתם את העדכונים החמים של השבוע בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מסלול צעיר

שתי כוכבות צעירות ואהובות במיוחד הולכות לככב על המסלולים של שבוע האופנה בתל אביב. נתחיל עם הפשאניטסה האנרגטית שרק חזרה משבוע האופנה בפריז, קים אור אזולאי שתפתח את שבוע האופנה בערב הגאלה הנוצץ של "Pandora" עם המעצב הצעיר ביותר בשבוע האופנה - מתן שקד. ובכך תהפוך קים גם לצועדת הצעירה ביותר בשבוע האופנה. בנוסף, ביום ראשון הקרוב היא תהיה אורחת הכבוד של המעצב אלון ליבנה לאחר שזה שיתף איתה פעולה בשבוע האופנה של פריז.

© מתן שקד מעצב

הכוכבת השנייה והבולטת לא פחות, היא טיילור מלכוב שמשלבת בין אופנה למוזיקה ביומיום שלה. מלכוב תצעד בשתי תצוגות בולטות בשבוע הקרוב - האחת למותג בגדי הים של נטע אלחמיסטר שעלה לכותרות לאחרונה והשנייה היא של המותג Sample. אין ספק שהכוכבת על הגל!

© אינסטגרם

כוכב צעיר נוסף שיצעד בשבוע האופנה הוא הדוגמן תומר טליאס שפרץ ב"הבנים והבנות" שמככב גם במדורי הרכילות בתור בן הזוג של סופי מצ'טנר. מעבר לעובדה שהוא מוביל את הקמפיין של S swear טליאס יצעד בתצוגה של המעצב מעוז דהאן, המעצב של סטטיק ובן אל. מדובר בהישג מעולה לכוכב בן ה/19 שיפגוש באותה התצוגה גם את עומר חזן.

 

☀️

A post shared by Tomer Telias (@tomer_telias) on

 

ולא רק הם

גם היוטיוברית המצליחה והמפורסמת, אשלי וקסמן בקשי, תעלה בפעם הראשונה שלה על המסלול של הדוגמניות בארץ. גם היא תעלה בין הראשונות במהלך ערב הפתיחה של שבוע האופנה שבו עולות למסלול הנשים החזקות והמעוררות השראה בארץ וכל זה כשהיא בהריון מתקדם.

מפרגנת לו באינסטוש

איזה כיף זה שמרגע לרגע אנו זוכים לעוד קצת מהזוגיות המתקמבקת של סלינה גומז וג'סטין ביבר. והנה משהו חדש בא מצידם  - ביבר חגג יומולדת בדיוק לפני שבוע ומי שבחרה לפרגן לו באינסטגרם היא ומז שכתבה: "מישהו סופר קולי שאני מכירה נולד". הפוסט הזה הפך לפוסט העשירי האהוב ביותר באינסטגרם. וכידוע במקום הראשון נמצאת קיילי ג'נר עם ההכרזה על שמה של סטרומי ביתה.

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

 

כבר גדול

מבלי ששמנו לב, כוכב הנוער והשחקן עומר חזן לא נער וזה הגיע כבר לגיל 18! מעבר לעובדה שהוא עתיד להתגייס בשנה הקרובה, המשפחה והחברים (בראשותה של ה-BFF קים אור אזולאי), הפתיעו את חזן במסיבת יום הולדת גדולה ב-"GORDO תל אביב". חזן, שכמה דקות קודם נחת בתל אביב אחרי שסיים לצלם את סדרת הנוער החדשה "אילת" בכיכובו, חשב שהוא הולך לארוחת יומולדת משפחתית, אלא כשזה הגיע למקום הוא גילה את כל החברים במקום אחד. בין האורחים המפורסמים: נועה קירל והחבר ברק שמיר, אגם בוחבוט, החברים מ"אחותי קפצה כיתה" - עמית מורשת, בר מיניאלי, נואל ברקוביץ' ומאיה בכובסקי. עמרי מזרחי, תומר טליאס והחברה סופי מצ'טנר, שי רון והכוכבים מ"אילת" - דוד בוארון, יונתן רוזובסקי ומיקה צור. 

אווירה חדשה

מאז הפיגוע שהתרחש בשנה שעברה בהופעתה של אריאנה גרנדה, הזמרת העדיפה לשמור על פרופיל נמוך ולא להתראות מדי במקומות ציבוריים, כעת נדמה שהיא לגמרי מתאוששת וחוזרת אל אור הזרקורים. אריאנה והחבר מאק מילר. הגיעו למסיבת האפטר פרטי הפרטית של מדונה לרגל האוסקר ונראו מאוהבים.

שים פליי!

אחד היוטיוברים הבולטים, המצחיקים והאהובים בארץ, בן קיסר, שבין היתר הוא גם בן הזוג של היוטיוברית ליגל רז, מצטרף לתכנית היוטיוברים הגדולה של ערוץ זום / "Play" ובקרוב מאוד תוכלו לראות אותו על המסך אצלכם בסלון ביחד עם רשימת היוטיוברים המצליחים כמו: יובליה, מיכאל ספיר, מיכל מצוב וטובים אחרים. קיסר, שהיה מועמד השנה לתואר "כוכב הרשת" בנבחרי גולשי פרוגי, בולט בערוץ היוטיוב שלו עם לא מעט סרטוני פארודיות  על שירים שהפכו ללהיטים בעצמם.

 

הכל יעבור

נאחל החלמה מהירה לסטטיק שנפצע השבוע באימון קפוארה. כידוע סטטיק מתאמן שנים רבות בתחום ובמהלך האימון סטטיק קיבל פנס בעין, הכוכב העלה סטורי וכתב: "תשובה לכל מי שאומר 'קפוארה זה לא אומנות לחימה כי לא נוגעים אחד בשני' פנס בעין". וזה לגמרי לא השבוע של הצמד, שכן גם הרקדן שלהם, גיא אמר, עבר תאונת אופנוע כשרכב אחר  בלם ופנה מאוחר מדי ימינה, הרקדן המפורסם עף מהאופנוע על שמשת הרכב הפוגע והתגלגל על הכביש. "לאחר שפינו אותי לבית החולים הודיעו לי כי מעבר לכך שכל גופי מכוסה פציעות שטחיות מהכביש, שברתי גם חוליה בעמוד השדרה, סבלתי מקרע בטחול שגרם לדימום פנימי ומכמה שברים קטנים" סיפר בפוסט באינסטגרם שלו והוסיף שעד תום תקופת ההחלמה לא יוכל לרקוד ולהופיע ואף הקמפיין שהיה אמור להיות לו עם רוסלנה רודינה בוטל. מאחלים החלמה מהירה!

 

© אינסטגרם

 

בא לעזרת חבר

השבוע הופתענו לשמוע שיר חדש בשם "נקשקש" מפי זמר חדש בשם יותם. אך למעשה מדובר בקליפ ובשיר פארודי על זמר להיטים פיקטיבי בכיכובו של הצלם והדוגמן יותם שוורץ. לקליפ המשעשע החליט להצטרף אחד החברים הטובים של שוורץ שהוא גם אחד הכוכבים האהובים עלינו - עומר דרור שמיד נענה בחיוב להצעה ומככב לאורך כל הקליפ בריקודים שעושים חשק לזוז!

 

זוגיות חדשה

תתפלאו, אבל עברו יותר מחודשיים מאז שדין מירושניקוב ושירן סנדל נפרדו, וכבר נראה כי לדין יש אהבה חדשה. השחקן דין מירושניקוב נמצא בתחילתה של מערכת יחסים חדשה עם יהלי לוזבר, עובדת במשרד של רני רהב והשניים הכירו דרך חברים משותפים. בהצלחה! 

כישוף משולש

רגע לפני שעולה העונה השנייה של סדרת המדע בדיוני לנוער, "כדברא", בכיכובם של גילי איצקוביץ', דין גרבר, שחקן השנה בסדרת נוער - דניאל ליטמן, השחקנית האהובה בסדרת נוער - דנה לב, מור סרוסי, רועי ניב ושלר, אור גרוס וכוכבים נוספים, הסדרה כובשת פסגה נוספת. היום (ו') נודע למערכת "פרוגי" כי לאור ההצלחה הסדרה תמשיך לעונה שלישית שנכתבת ממש בימים אלו.

הוונדר השבועי

בעלה של גל גדות, איש העסקים ירון ורסנו, העלה הבוקר (ו') פוסט מרגש בנושא יום האישה הבינלאומי, בכל זאת, מדובר בבעלה של וונדר וומן. כך כתב: "זכיתי להיות נשוי לאישה חזקה ועצמאית. היא השותפה שלי, החברה שלי.. אני לומד ממנה כל יום, היא מחזקת אותי ועוזרת לי להיות גרסה טובה יותר של עצמי. מערכת היחסים שלנו מבוססת על שוויון וכבוד הדדי..."

 

#happyinternationalwomensday #equality #feminism

A post shared by JaronVarsano (@jaronvarsano) on

חוגג בגדול

אחרי שנתן לכם טיפים להתחלה בעולם הבידור ואחרי שצבר לעצמו מיוצגים אהובים ומצליחים, הסוכן והמנהל האישי, רונן אור צרפתי, חגג את יום הולדתו ה-40 במועדון "פיינשמקר והפישר" בתל אביב במסיבה נוצצת. אל המקום הגיעו אביבית בר זוהר, ספיר בן רובי, אליהו שבתאי מ"המירוץ למיליון", רומי אברג'יל, כוכב "נו פילטר" - נועם ממן, כוכבי הרשת סמולקין וליזה וכוכבי "חיים בחארטא" ונוספים. מזל טוב!

שולט!
שולט! © אור גפן

אהבה מכל עבר

אומנם השבוע התבשרנו שוב, בעקבות צו מניעה לבית משפט, שלא נראה את לי ואליאנה כזוג בהמשך פרקי הסדרה "או בוי", אך עם זאת קיבלנו בשורה אחרת ומשמחת במיוחד בנוגע לגרסה הטלוויזיונית של הזוגיות ביניהם. ליביאנה יככבו יחד בסדרה חדשה של "טדי הפקות" (מפיקי "Oboy") בשם "forever". הסדרה מספרת על זוג הורים שמביעים משאלה לחזור לימים הצעירים שלהם - משאלה שאיכשהו מתגשמת. על תפקיד גרסת הצעירים הופקדו הזוג המפורסם שמזמן הוכתרו כ"זוג השנה". אפשר כבר אייטם חתונה?

© ענת מוסברג

מכל הלב

אשת העסקים המצליחה, ניקול ראידמן חתמה השבוע על החוזה לעונה השנייה של הקמפיין של רשת הנעליים "גלי", כמובן שכמו בעונה הקודמת ראידמן תעשה את הקמפיין לצד ילדיה מישל וריצ'י. במסגרת הקמפיין השכר שיינתן לראידמן ולילדיה ייתרם ויתחלק בין בתי חולים ועמותות שתומכים בילדים נזקקים. ומי שיבחר את הבתי חולים והעמותות הם לא אחר מאשר מישל וריצ'י ילדיה של ניקול.

קרחת בפרמיירה

אחרי שההצגה רצה כבר בחנוכה האחרון, סוף סוף, ולאור הביקוש הרב, התקיימה הפרמיירה החגיגית של הצגת הילדים "הרפתקאות דוד אריה והמכשפה חמתותה" בתיאטרון "הבימה" (המבוססות על הספרים המצליחים) בכיכובו של טל מוסרי. בין האורחים באירוע היה אפשר למצוא את אשתו של טל, הילדים וההורים שלו שנאלצו לראות אותו עם פאת קרחתית על ראשו.

© אור גפן

שם טבעת עליה 

המון מזל טוב למגישת הטלוויזיה עדי שילון ולשחקן יוסף סוויד שהתחתנו השבוע (ג') בחתונה מצומצמת בפראג. כידוע יוסך סוויד הוא ערבי נוצרי מה שהוביל ללא מעט תגובות מרושעות ברחבי הרשת נגד הנישואים גולשת אחת למשל כתבה: "מלוכלכת, חסר יהודים? איכס, תתביישי לך". אנחנו נאחל מצידנו שימשיכו להתעלם מהתגובות הרעות ותהיה להם זוגיות מוצלחת!

קשר משפחתי

כוכבת "כפולה" וכוכבת "אחותי קפצה כיתה" גילו שמלבד העובדה שהן מככבות באותו הערוץ, הן גם קרובות משפחה. מדובר בשחקניות איאן פינקוביץ' ובר מיניאלי שגילו על הקשר הזה לגמרי במקרה. מה שקרה זה שמיניאלי דיברה בסלון עם ההורים על איאן כי הן חברות ממש טובות (והכירו באודישנים ל"כפולה") ואז אמא של מיניאלי סיפרה על העבר שלה עם אבא של איאן (שיחקו יחד בסרט - מ.א), אלא שאז זה קיבל טוויסט מפתיע כיוון שפתאום אביה של בר שלי אמר: "סבא שלה היה בן דוד של אמא שלי (סבתא של בר - מ.א)״. הכוכבת הצעירה הופתעה מהמידע ומיד התקשרה לפינקוביץ' שבדקה עם אבא שלה והוא אישר את הכל. 

© צילום פרטי

WTF?!

אחרי שהודלף סרטון אינטימי בו עדן בן זקן מודדת בגדי ים בחנות של נטע אלחמיסטר. הרשת געשה מכך והמון אצבעות מאשימות הופנו לכיוונה של נטע אלחמיסטר. אך השבוע הודלף סרטון אינטימי גם של נטע אלחמיסטר. מאז רצות ברשת לא מעט ספקולציות כי מי שהדליפה את הסרטון היא נטע בעצמה כדי לשפר את תדמיתה, אך כבר למחרת נעצר אדם חשוד בנושא שככל הנראה הוא גם זה שהתקין את המצלמה באותה החנות. כך או כך. נקווה שהעניין יובהר ושאף אישה לא תעבור דבר כזה שוב.   

 

תגובות