אאוץ': העקיצות הגדולות של הסלבס. צילומים מאינסטגרם

אאוץ': העקיצות הגדולות של הסלבס

בין כל הפרגונים השגרתיים, יש לא מעט סלבס שעקצו אחרים מול כולם - אספנו את מיטב העקיצות המדוברות! • שמישהו יקרא למבוגר האחראי!

מצד אחד הם מאוד מודעים לכל מילה שיוצאת להם מהפה בכל ראיון, מצד שני לא נדיר ש׳מתפלק׳ להם לריב עם הקולגות שלהם בצורה פומבית והם גם דואגים שאף אחד לא יפספס את זה. אספנו כמה מהעקיצות בין הכוכבים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מיילי סיירוס ודמי לובאטו

שתי המפורסמות החלו כחברות טובות עם עליות וירידות. לא ברור מה גרם להן להתרחק באותה התקופה. הריב הגיע לשיאו כשסיירוס אמרה שבכלל לא כיף עם דמי לובאטו ודמי החזירה לה בציוץ בטוויטר וכתבה שהיא לא מסתדרת עם המוזרה הזאת. אבל אל תדאגו -  כמו בכל סיפור הוליוודי טוב, השתיים השלימו והצהירו שהן חברות לנצח.

מגי טביבי וטיילור מלכוב

הריב של השתיים החל בגלל בחור (אלא מה?!) כשמגי טביבי הצהירה בתקשורת שלדעתה בן זיני יודח מהאח הגדול, החברה הנאמנה (לשעבר) טיילור מלכוב שלפה ציפורניים והעלתה סדרת סטוריז עם עקיצות כמו "לא מגיע לך כובע ורוד" לאחר שנאמר שתאכל את הכובע, ״בואו נוכיח ל... איך קוראים לה? שבן בגמר״ בחשבון האינסטגרם שלה. טביבי לא התבלבלה בכלל וענתה למלכוב בסטורי עוקצני במיוחד בו היא כתבה "Special for" והוסיפה: "אגב קוראים לי מגי טביבי".

 

אופירה אסייג ואייל גולן

שיא השיאים: כמה שהביצה געשה ורעשה כשאייל גולן הסיר עוקב לאופירה אסייג והעלה פוסט שהוא ממשיך לעקוב רק אחרי הקרובים אליו ביותר... ברור לכם כמה אופירה נעלבה מה׳מחווה׳ של גולן וכתגובה לזה היא הסירה בהפגנתיות עוקב בחזרה. אחרי תקופה, גולן התארח בתכנית שלה ושל אייל ברקוביץ׳ כדי לעשות סולחה, האולפן כמעט נשרף מרוב שהיה שם רותח. סולחה לא הייתה שם וכשהוא החזיר לכמה מהחברים עוקב, אסייג לא היתה ביניהם, נחשו למה? נכון, היא הקדימה וחסמה אותו ומאז השניים לא בקשר. אסייג לא נכחה בחתונה שלו ומרבה לפרגן למתחרה הגדול - עומר אדם. בקיצור מעניין שם!

בימים טובים יותר
בימים טובים יותר © אינסטגרם

דרייק וקניה ווסט

כששני ענקים כמו דרייק וקניה ווסט נלחמים בתואר "הראפר הנחשב ביותר בהוליווד" כל עולם המוזיקה מרגיש את האדמה רועדת מתחת לרגליים. היחסים ביניהם אף פעם לא היו מושלמים אבל זה הגיע לשיא כשווסט כתב בטוויטר "לא היה דרייק בלי קניה ווסט". 

ברק שמיר ונועה קירל

קצת אחרי שהזוגיות של נועה ומרגי יצאה לאור (כחודש לאחר הפרידה של ברק וקירל), שמיר הגיב על כך במאקו: "הם מתאימים במציאות לא פחות מבהצגה של שניהם... מצחיק מה שאנשים יעשו בשביל פרסום". קירל בתגובה פרסמה באינסטגרם שלה תגובה לדברים: "בכל צעד שתעשו בחיים יהיה לאנשים מה להגיד - לטוב ולרע. אל תשכחו שאלה החיים שלכם ולא של אף אחד אחר. חיים רק פעם אחת, אז תחיו את החיים על הצד הטוב ביותר כמו שאתם רוצים ולא כמו שינסו להכתיב לכם", אך בהמשך הגיבה על כך גם בראיון בגיא פינס כשאמרה: "הברק היחיד שיש לי הוא רק בשיער". כיום השניים עובדים יחד כפרזנטורים של אותו המותג לצד יעל שלביה - אקסית של שמיר ורומי פרנקל - הנוכחית שלו.

© קרדיט צילום: אלי שרם

ליאל אלי ושירלי לוי

הסיפור התחיל בזה ששירלי לוי העלתה לחשבון האינסטגרם בדיחות על סטונדטים עם משפטים כמו: "זוט עני", "בייסקלי" ועוד - משפטים שליאל ראתה בהם כעקיצה אליה וניכוס של לוי אליה, כיוון שאלי מרבה להשתמש בדיוק באותם המשפטים. ליאל מיהרה לפרסם באותו היום סטוריז עם המשפטים המדוברים ואף הוסיפה בתיאור: 'תוכן מקורי עזב/ה את הצ׳אט'. שתיהן לא שוחחו זו עם זו במשך תקופה, שירלי אף לא הוזמנה ליום הולדתה של ליאל, אך לפי התנועות האחרונות של השתיים באינסטגרם נדמה כי הן שמו את המריבה מאחוריהן והן מרבות לפרגן ברשת אחת לשנייה. הריב הזה ייזכר כ'שייד' לכל החיים!

 

אסי עזר ומאיה בוסקילה

לפני חמש שנים, רגע לפני יום כיפור, מאיה בוסקילה הביעה חרטה בראיון על השתתפותה בעונה הראשונה של "האח הגדול VIP" והגדירה אותה כטעות חייה, המנחה לשעבר של הפורמט, אסי עזר, הגיב לה באינסטגרם: "לא נראה לי מכובד לדבר ככה על מקום שנמצאים בו אנשים שיקרים לך ושפירנס אותך יפה", בוסקילה השיבה: "אם יש לך משהו לומר לחברה תטלפן ואל תיצור פרובקציות באינסטגרם!", עזר השיב: "לא זכור לי שהתקשרת אליי כדי לספר שאת מתעבת את 'האח'.. אני לעולם לא אדבר רעה על אנשים שהעסיקו אותי בעבר", בוסקילה: "אתה ממש לא רוצה להכנס איתי למה אמרת או לא אמרת, אני עלולה להפתיע אותך בעירנותי", עזר לא סיים והשיב: "ברור, איתך אסור להתעסק - את חייבת להגיד את המילה האחרונה. רק תיזהרי בסוף יגמרו לך הגשרים לשרוף", אך כמובן מאיה אמרה את המילה האחרונה וקינחה ב: "מצחיק לשמוע זאת מאדם ששורף לא מעט אנשים ומעליב אותם באינסטגרם, בדיוק כמו שעשית למישהי ששהית במחיצתה לא מעט זמן" - התכוונה לריב המתוקשר דאז עם בר רפאלי. אך אל תדאגו, עזר ובוסקילה השלימו וכזכור, בוסקילה אף הגיעה לגמר "הכוכב הבא" לפני שנה.

אורטל עמר ובן אל תבורי

לא נחזור על ההיסטוריה המורכבת של אורטל עמר ובן אל תבורי, אבל מה שבטוח - היה שם חם אש! זה התחיל מעקיצות עם שירים וציטוטים בסטורי, אורטל עם שיר של שימי תבורי ובן אל ציטט שיר שכינה את עמר גולד-דיגרית, זה המשיך לסכסכוך מתוקשר בין היתר כשהעלה תמונה של תו פרינס ואורטל הגיבה: "חבל שזה בלי לבקש רשות מאמא שלו". כידוע, גם השניים האלו השלימו ונמצאים בקשר טוב ומכבד.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות