רכילות בקטנה: הכוכבים שנפרדו וצ'ארלי מפסיקה לשתוק. @charlidamelio מתוך אינסטגרם

רכילות בקטנה: הכוכבים שנפרדו וצ'ארלי מפסיקה לשתוק

השבוע ב"רכילות בקטנה": הזוג שממש לא נשארו ידידים, הטוויטר גועש בגלל האמבטיה של קיילי, שירן סנדל מדברת על הכל והליהוק המסקרן ל"פלמח 2"

אם הייתם עסוקים במזג האוויר בחוץ ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכי טבעית

השחקנית והזמרת הצעירה שי הראל ("אנני", "מורובוט") שרק לאחרונה הגישה פרס חגיגי בנבחרי השנה שלנו, קיבלה אתמול (ה') מנוחה קלה מהסגר והרחיקה לצפון הארץ על מנת להצטלם לקמפיין החדש של החברה להגנת הטבע. במקור גם השחקן עמית הכטר היה אמור להשתתף בקמפיין ולגלם את בן זוגה, אך נאלץ לוותר ברגע האחרון בעקבות אילוצים בצבא ואת מקומו תפס השחקן אלון לילייב. מי שכן מככב לצידם הוא השחקן יניב סויסה ("קופה ראשית") ועל הבימוי אופיר לובל ("ארץ נהדרת", "בלקספייס").

כבר לא אמיגוס

הם היו מבין הזוגות היציבים והאהובים ברשת והיינו איתם יחד עוד בשלבי ההתאהבות, אך אתמול (ה'), אישר היוצר והיוטיובר האהוב, רז ספני, כי הוא ובת הזוג אמה איתן נפרדו. השניים הפכו לזוג כשאמה עוד הייתה בחבורת "אמיגוס" ששכנה בוילה צמודה לחבורת "בלאגן", לאחר מכן איתן הצטרפה אל החבורה השנייה וגם לאחר פירוק הגאנג השניים היו צמודים במיוחד. ספני כתב בסטורי איחול מפרגן וברוח טובה לאקסית והצליח לרגש את כולנו: "לשים לרגע את הדמעות בצד ולהודות על מה שיש ונשאר. כל מה שיש לי עכשיו בלב הוא רצון להגיד תודה לאישה המדהימה שעטפה אותי אותי במשך תקופה לא מבוטלת של כמעט שנתיים  הייתה שם בשבילי בתקופות הקשות ביותר ושימשה לי עוגן ובית ברגעים שהרגשתי הכי לבד בעולם...איתך תמיד הרגשתי מלך העולם ועל זה אקרא לך בשמך - מלכה. אין בך טיפה של רוע, אין בך טיפה של צביעות ואין בך טיפה של זיוף... מבטיח לשמור עלייך מרחוק, לחייך בשבילך ותמיד לשמור לך מקום טהור וכנה אצלי בלב. תודה צ'יפופית קטנה. תודה".

© דור ערבה

נשאר ידידים?

זוג אחר מעולם הרשת - גל זהבי ועמנואל לוי, הפרידו כוחות לפני למעלה מחודשיים, אך עם הפרידה הדגישו כי זה קרה ברוח טובה וישארו ידידים. אך אמש (ה') חשפה לוי כי למרות הניסיונות מאוד קשה לשמור על קשר עם מישהו שאהבתם כבן זוג: "אני חושבת שכל בחורה תבין אותי", ציינה בסטורי והוסיפה: "זה לא פשוט, אבל כל דבר לטובה".

© צילום: ניר פקין

הכי חם בטוויטר

מעריצים שמו לב כי ראש האמבטיה של קיילי ג'נר לא מאוד טוב ומוציא זרם מים חלש. כמו כן, ראש המקלחת נראה מאוד קטן ובהחלט לא מה שציפו ממישהי במעמדה של ג'נר. המעריצים שמו לב לפרט הקטן, ולא הפסיקו לשגע את הרשת עם ראש האמבטיה של קיילי, וחלק מהתגובות הן ״שמישהו ישיג לה אינסטלטור״. 

המעריצים שוב תוקפים את צ'ארלי – והיא עונה 

אם יש משהו ש טיקטוק אוהב לעשות, זה בעיקר לתקוף את צ'ארלי ודיקסי דמילו על כל דבר קטן שהן אי פעם יעשו. הפעם התקיפות הן על מהות הדמות שהיא מייצגת: המעריצים טוענים בתוקף כי צ'ארלי ממשיכה עם הטיקטוק רק בגלל שהוריה מכריחים אותה. כאמור, סדרה חדשה אמורה לצאת על המשפחה, והילדה בת ה-16 עדיין לא התרגלה במאת האחוזים לכמויות שנאת החינם שהיא מקבלת ברשתות. הכוכבת לא נשארה אדישה והחליטה לענות למעריצים בצורה בוגרת, בריאיון שנערך עמה במגזין "סבנטין": "יש לי אבא ומשפחה שלעולם לא פגעו בי או 'תפסו עליי טרמפ'. בבקשה תפסיקו להפיץ את השקרים האלה, אף אחד לא מכריח אותי לעשות שום דבר כנגד רצוני". 

© צילום מאינסטגרם @charlidamelio

עוברת דרך

לאחר שהייתה במגעים אחרונים: שירן סנדל שללה רשמית את השתתפותה ב"הישרדות VIP" השנה, לאור פטירתו של אביה ז"ל בחודש שעבר. עם זאת, השחקנית לא שללה השתתפות בעונה הבאה. עוד חשפה סנדל השבוע: שסמוך לפטירת אביה היא נפרדה מבן הזוג יאן וכיום גרה עם אחותה קארין ובן הזוג של אחותה, ומי שבעצמו השתתף ב"הישרדות" - ישראל אוגלבו.

 

יש לנו שם!

אחרי שהסתירו מאיתנו את הבחירה מאז נולדה בחודש ספטמבר, הלילה (ה') ג'יג'י חדיד סוף סוף חשפה את שם בתה המשותפת שלה ושל זאין מאליק. השם הנבחר הוא קאי וחדיד החליטה לחשוף אותו בלי יותר מדי דרמה על ידי הוספה בתיאור פרופיל האינסטגרם שלה את המשפט: "אמא של קאי".

יעל שלביה מתראיינת בצרפת – וזה לא סתם 

אחרי שהגאווה הישראלית, יעל שלביה המהממת, זכתה בתואר "הפנים היפות בעולם" – לא מעט ערוצים עטו עליה וערכו איתה לא מעט ראיונות כדי להכיר את הדוגמנית הנחשקת. אך בצרפת לא מזמן הייתה שערורייה נוראית: באחת מתחרויות מלכת היופי היתה מתמודדת ממוצא יהודי, וכשהקהל גילה זאת הוא מיד קרא כנגדה ובסופו של דבר הודחה רק בגלל האנטישמיות. הסיפור הגיע ליעל, ואחרי שקיבלה הצעה מריאיון בערוץ נחשב בצרפת החליטה להתראיין בכל זאת – ולייצג את מדינת ישראל בכבוד. 

מעלים הילוך

החלו הצילומים לסרט "בחורים טובים" בו יככבו ליאנה עיון, עמית רהב, מאור שוויצר, עדי ביטי ונוספים. הסרט יעסוק בסיפורו של בחור ישיבה שנחשב לשידוך מבוקש, כשהוא מגיע לגיל הנכון, הוא מעוניין בבחורה איתה לא יוכל להשתדך לעולם, והוא נעזר בעוזר של השדכנית כדי להגיע אליה. במקביל, הסתיימו צילומי העונה השנייה של הסדרה "שבאבניקים", אחרי שחזרו מהפסקת בידוד של שבועיים מהצילומים בגלל חולה מאומת; והחלו חזרות לקראת סדרה קומית חדשה שתעלה ב-"כאן 11" בשם "שישו ושמחו" בכיכובם של דניאל מורשת ונוה צור.

סט "בחורים טובים" © רואיה מידן

כוכב עולה

עוד סדרה שהחלה את החזרות לקראת היציאה לצילומים היא "פלמח 2" (טין ניק ב-yes) ולפרוגי נודע על עוד ליהוק מרענן במיוחד. השחקן לב לוין, אליו נחשפתם לאחרונה בדרמה המצליחה "בלקספייס" יגלם את דמותו של אהרון. מדובר בדמות של ניצול שואה שעבד בעבר בקרקס ואיבד את משפחתו בזוועות באירופה. אהרון מגוייס לפלמח ומתאהב באחת מגיבורות הסדרה, רגע לפני שהוא מקבל את אחת מהמשימות הקריטיות והחשובות.

© מתוך בלקספייס, רשת 13

מזל טוב!

השחקנית ומנחת הטלוויזיה, מירב פלדמן, ילדה השבוע את בנה הבכור. לאחר שלוש שנות נישואין והריון פוטוגני במיוחד, הגיח לעולם בנה הראשון של השחקנית ובעלה, אסף ליבוביץ'. כל ההריון תועד ברשתות החברתיות, ובמהלכו, מירב לא הסכימה לחשוף את מין העובר עד לרגע האחרון.

מחזיק עוד קצת

בראיון שהעניק לנו תובל שפיר עם צאת הסינגל הראשון שלו בקיץ, אמר כי בסביבות יום ההולדת שלו הוא ישחרר את אלבום ה-EP שלו. אומנם יום ההולדת כבר חל אתמול (מזל טוב שוב!) וה-EP עדיין לא יצא, אבל לנו נודע שבתקופה הקרובה ישחרר שפיר שני סינגלים חדשים מתוכו. מחכים! 

 

נבר!

אדל בספלוב השיבה השבוע ללא מעט שאלות גולשים, גם כאלו שהיו קשות במיוחד. אחת השאלות שם הייתה האם אדל חושבת שהיא והקונדיטורית ליאור קוקה, איתה היא נמצאת בסכסוך אגב מאבק משפטי של קוקה ומשפחתו של מאצ' (בעלה של אדל), יחזרו להיות בקשר. התשובה של אדל הייתה "לעולם לא".

יצאו צדיקים

כוכבי הרשת עידן טלמור ומאור גמליאל החליטו ליזום יחד אפליקציה חדשה בשם "הנחת אחי?". האפליקציה נועדה כדי להזכיר מדי יום להניח תפילין וכדי לאתר בית כנסת קרוב על מנת שמי שמועניין יוכל לגשת להתפלל בקלות.

 
תגובות