הסוכה נסגרת: כל הרגעים הכי מצחיקים ב"הסוכה של פרוגי".

הסוכה נסגרת: כל הרגעים הכי מצחיקים ב"הסוכה של פרוגי"

אחרי שבעה ימים עם אושפיזין של כוכבים, הגיע הזמן להיפרד מ"הסוכה של פרוגי", אבל רגע לפני שחוזרים לשגרה, נזכרים במיטב המשימות הזויות שקיבלו האורחים שלנו. אז איזה אירוח אתם הכי אהבתם?

אחרי שבעה ימים שחגגנו בתוך סוכה, הגיע הזמן לקפל את הסכך, לזרוק את הקישוטים ולעשות דיאטה אחרי כל הסעודות, גם "הסוכה של פרוגי" נאלצת להסגר ולחזור לשגרת הלימודים עד החופש הבא.


עוד במדור הבידור של פרוגי: 

במהלך חג הסוכות, אירחנו בסוכה את האושפיזין הכי שיש, במקום לראות את הכוכבים מהסכך, הם פשוט ישבו לידינו. כל יום במהלך שבעת ימי החג, הגיעו צמד אורחים מפורסמים אחרים שסיפרו על החג שלהם, הסוכה שלהם, זכרונות ילדות מתקופת החגים וכמובן להצטלם לסלפי מיוחד לחג - בדיוק כמו שכל שולחן חג צריך להיות!

מי שזכו להכנס לסוכה שלנו הם: ליאור כהן ואסף הרץ, בן רביד ומור פולנוהר, אביב בן אור ונתנאל טרבלסי, מאור שוויצר ונאור אורמיה, עמית פרקש ודורון ביטון, כוכבי "משפחה שולטת" / בן רביאן והילה אברמוביץ' ואחרונים / כוכבי "סוסי פרא", אייל שיקרצי ושירה לוי.

אבל, הסוכה שלנו מיוחדת במינה, האורחים לא רק באו להנות אלא גם לקבל משימות, לכן כל צמד אושפיזין שבא, זכה לקבל משימה מטריפה במיוחד, כל צמד התמודד איתה בדרך אחרת, חלק הצחיקו, חלק הפתיעו, חלק גרמו לנו לזוז, חלק להקיא וחלק לבכות. אז רגע לפני שניפרד מהחג, זה הזמן להזכר ברגעים הכי גדולים של המשימות ב"הסוכה של פרוגי".

 
אסף, ליאור והמזכרת המגרה שלהם
אסף, ליאור והמזכרת המגרה 
אירוח קצבי עם מור פולנוהר ובן רביד
אירוח קצבי עם מור פולנוהר ובן רביד
הריב הראשון ומשימה חמוצה ב
הריב הראשון ומשימה חמוצה ב"הסוכה"
זוכרים את הקינוח שהכינו מאור ונאור?
זוכרים את הקינוח שהכינו מאור ונאור? © מאי מורד
את שירי סוכות החדשים של פרקש ודורון ביטון, כבר שמעתם?
את שירי סוכות החדשים של פרקש ודורון ביטון, כבר שמעתם?
הריב המשפחתי והמלכותי ב
הריב המשפחתי והמלכותי ב"הסוכה של פרוגי"!
אחרונים: המונולוג סוכות של אייל ושירה. פייר? התרגשנו!
אחרונים: המונולוג סוכות של אייל ושירה. פייר? התרגשנו!
 

הגשה: משה אבוטבול ועמית שאטו | צילום: אלון אלבכרי, דורי דעוס ועדן לוי | הפקה: נועה ריינה, מאי מורד וחן אביב | עריכה וניתוב: עדן לוי | איפור: ניקול דנינו, נועה ריינה ומיכל הלוי

 

תגובות