(לא) נעים להכיר: הדמויות הכי ביצ'יות בטלוויזיה. צילום: רפי דלויה

(לא) נעים להכיר: הדמויות הכי ביצ'יות בטלוויזיה

הדמויות שאנחנו הכי שונאים בטלוויזיה הן הדמויות הביצ'יות שמשחקות בסדרות האהובות עלינו, כמו "שכונה" ו"שקרניות קטנות ויפות". אז הגיע הזמן להיזכר מה היו המזימות של איימי ב"החממה", ומה נועה שחר מ"השיר שלנו" עשתה שגרמה לנו לשנוא אותה?

אגם שיינפלד – "שכונה"

אחת הדמויות הביצ'יות בטלוויזיה היא אגם שיינפלד, אותה מגלמת ליהי קורנובסקי בסדרת הנוער "שכונה". אגם היא מלכת הכיתה שחושבת רק על עצמה ולא אכפת לה משום דבר אחר. היא מיוחסת למשפחה מאוד עשירה ולפיכך מרשה לעצמה לרדת על המעמד הנמוך בסביבתה, על האנשים שגרים ב"שכונה".

© רפי דלויה

אם חשבתם שזה הכול, טעיתם. אגם הייתה חברה לשעבר של איתן (אסף הרץ) עד שהוא החליט להיפרד ממנה משום שהבין שהוא מתאהב בויקי (עומר גולדמן), שגרה ב"שכונה". איתן ו-ויקי הפכו לזוג ובמהרה אגם עשתה הכול על מנת שהם ייפרדו, גם אם זה היה כרוך בהשפלתו. נוסף לכך היא גרמה לו להרגיש רע עם עצמו. הדוגמה הבולטת ביותר הייתה כאשר במשחק גולף איתן נתן את כל כולו על מנת לנצח ולהביא את הכסף למשפחת בן דוד, על מנת שהאב ייצא מהכלא. למרבה הצער, אגם לא ריחמה על המשפחה בכלל ודאגה רק לאינטרסים האישיים שלה, היא שמה לו בתוך בקבוק מים חומר מטשטש כדי שהוא יתבלבל במשחק וייכשל.

© פייסבוק

לאגם לא הספיקה הנקמה המתוקה שלה. היא המשיכה לתת יחס שלילי וגורף לכולם, וכאשר חברותיה צחקו עליה משום שהיא התנשקה עם חוליו המזויף, רק לילוש (אושרת אינגדשט) באה להגנתה ובכל זאת אגם ייבשה אותה והלכה לחברות שלה. הכי ביצ'ית.

© פייסבוק

דניאל – "כוכב הצפון"

דמות ביצ'ית נוספת היא דניאל (איאן פינקוביץ') מ"כוכב הצפון". דניאל היא נערה שחצנית, מפונקת, אנוכית וצבועה לסובביה, כמו כן היא לא מתייחסת לחברות שלה. הסדרה עוסקת בבית מלון שאותו מנהל אבא של מאיה (אריאל מורטמן), הדמות הראשית, ובחבריה שעובדים בבית המלון. בתחילת העונה דניאל נמצאת בזוגיות עם שון (גיא קלי), הילד המקובל בשכבה, שעליו מאיה שמה עיניים מהרגע הראשון שראתה אותו. העניינים מתחילים להסתבך כשדניאל מבחינה בכך ועושה הכול כדי שהם ייפרדו, אך לרוע מזלה ולשמחתנו מאיה ושון גוברים על הקשיים והופכים לזוג מן המניין.

© פייסבוק

בהמשך העונה, כשחברתה של דניאל, נועה (לין אשרוב), מתאמנת לאודישן גורלי של סדרת טלוויזיה שהיא ממש רוצה לשחק בה, אימא של דניאל נותנת למפיקה את האפשרות לצלם בחינם בתנאי שדניאל תתקבל לתפקיד הראשי, אבל דניאל לא משחקת טוב, אז כל העניין נעשה לבעייתי. למרות שדניאל יודעת על העסק הלא הוגן הזה היא לא מספרת את זה לנועה, בזמן שהיא מתאמנת ללא הרף בחזרות.

"היא לא רעה", את בטוחה איאן?
 

לצד זה קיימת הבעיה עם שון, דניאל נחושה להחזיר אותו אליה וכאשר הוא מבקש ממנה לשלוח לארגון הספורט הארצי כסף היא שולחת את חברתה במקום זאת ומשקרת שהיא זו שהלכה לשם וגם שאין לו מקום בקורס השחייה, כדי שהוא כמה שיותר קרוב אליה. שון כמובן מגלה את התרמית ודניאל נוקטת בתחבולה נוספת: היא משתפת פעולה עם בן (גל גולדשטיין) שאוהב את מאיה, כדי ששון ומאיה ייפרדו. בנוסף לכל הצרות, בית המלון עומד להיסגר בגללה ולכן מאיה ואביה רוצים למכור את כל התמונות של האם המנוחה, אך דניאל משנה את התאריך של ההזמנה לחודש הבא וכך קרה שהאנשים לא הגיעו ליום המכירה.

 

מילי דיאמנט – "האלופה"

איך אפשר שלא לדבר על מילי דיאמנט (לירון וייסמן) מהסדרה הנוסטלגית "האלופה"? למרות שהסדרה עלתה לאוויר לפני שש שנים ונראה כאילו חלף נצח, אנחנו זוכרים בדיוק את כל מעלליה של הביצ'ית הגדולה בסדרה. מילי הייתה האקסית של תום שלייפר (עופר שכטר), אך במשך כל העונות היא חזרה אליו, נפרדה ממנו שוב ואז שוב חזרה אליו, מודים, קצת השתעממנו. כאשר מילי שמעה שאוסקר, סבא של תום, זכה במיליוני שקלים בלוטו, היא החליטה לנצל את תום ולחזור אליו. השניים חזרו והתחתנו ואז מילי סיפרה לתום שהיא בהיריון ממנו, מה שהתגלה כשקר מוחלט, משום שהיא התעברה מסער (יהודה לוי), האויב המושבע של תום. למרבה המזל תום גילה את השקר ונפרד ממנה מיד, וכמובן שמילי עשתה הפלה. בעונה השנייה היא ניסתה לחזור לתום שוב, אך הפעם ללא הצלחה, ובהמשך היא הכירה את דורי (טל ירמי), התחתנה איתו וסוף סוף הפכה להיות טובה ומתחשבת הרבה יותר ממקודם. 

 

איימי בלום – "החממה"

את איימי מגלמת אלי קרן אסף ודמותה מצטיירת כשחצנית, שקרנית ונצלנית ככל האפשר. היא הצטרפה לסדרה בתור החברה של יפתח (לי בירן), אך כניסתה היוותה בעיה משום שבדיוק אז יפתח היה עם אלה לי (גאיה שליטא כץ) ולא טרח לספר לה על איימי בכלל. העניינים התחממו בין השלושה, מהרגע שאיימי נכנסה לתמונה ונתנה בנשף נשיקה ליפתח, לעיני כולם.

© רפי דלויה
© צילום מסך מיוטיוב
איימי מזכירה לאלה לי מי יוצאת עם יפתח
 

העניין לא הסתכם בנשיקה. באחד הפרקים, כשהייתה רעידת אדמה ואלה לי טבעה, איימי הייתה היחידה שראתה את זה והיא בחרה שלא לנסות להציל אותה מכיוון שהיא לא אהבה את הקשר שלה עם יפתח, אולם כשיפתח גילה שאלה לי טובעת וקפץ למים, איימי בחרה לעזור לשניהם. בנוסף, כשיפתח היה בבית החולים וכולם הכינו לו מתנות שאיימי הייתה אמורה להביא לו אותם, היא זרקה לפח את המכתב של אלה לי ואת העוגה שנטלי (דר זוזובסקי) ודינה (ג'וי ריגר) הכינו לו במיוחד. איימי התנהגה כביצ'ית אמיתית גם בפרק שבו היא ראתה שנטלי מובילה במשימה נגד הנשרים והכשילה אותם בכוונה כדי שנטלי לא תיבחר בתור הקפטנית של העורבים.

 

תות שיבלי – "מועדון החנונים"

בסדרת הילדים "מועדון החנונים" תות שיבלי (שיר מורנו) היא הדמות הביצ'ית שמצטיירת כמלכת הכיתה שמתנשאת מעל כולם ולא דופקת חשבון לאף אחד. באחד הפרקים, כששוסטק (נווה צור) וצחי (אורי בלופרב) ישבו בחדר מלאכה, הם גילו שעולה על גבם עכביש, לכן ישר התרוצצו ונבהלו כמו שתי ילדות קטנות, ותות ניצלה את הרגע הזה כדי לצלם את זה קורה בסמארטפון שלה. כמה שעות לאחר מכן היא סחטה אותם ואמרה להם שאם הם לא יביאו לה 12 שקלים מידי יום היא תפרסם את הסרטון ברשת.

© פייסבוק
 

נועה שחר – "השיר שלנו"

בסדרה האהובה והנוסטלגית "השיר שלנו", אפרת בוימולד גילמה את דמותה של נועה שחר, כוכבת ילדים מפורסמת. נועה התנהגה בצורה ביצ'ית כשניסתה להפריד בין נינט, אותה מגלמת נינט טייב, לבין זוהר (רן דנקר), באמצעות תככים ומזימות. כבר בפרק הראשון של העונה הראשונה, אחותה של נינט, שהיא מעריצה גדולה של נועה שחר, נתנה לנינט מתנה ממנה שאותה היא הייתה צריכה להביא לנועה, אך כאשר נועה קיבלה את המתנה שהייתה טבעת, היא זרקה אותה למרק מכיוון שהיא לא אהבה אותה. אימא שלה, נעמי שחר (חנה לסלאו), אכלה את המרק ונחנקה וכולם האשימו כמובן את נינט משום שהיא עבדה באותו המקום, והם חשבו שהיא שמה את הטבעת בתוך המרק בכוונה. 

 

ארז בראל – "גאליס"

ארז הוא בחור מתנשא ואנוכי, רכושני ואוהב להתעלל בכל סובביו. הוא וחבריו אודי (בן רביד), גילי (מיטל מיכאלי) ורותם (מאיה שואף) הצטרפו לעונה הרביעית של הסדרה לאחר שעזבו את המחנה שלהם שנסגר בעקבות אירוע דרסטי שקשור לארז. במחנה זה קרתה לאחת החניכות תאונה, ובה ארז היה הנהג, אולם הוא לא לקח את האחריות על עצמו והחליף מקום עם אודי בזמן שהוא התעלף, כדי להסיר מעליו את האשמה. 

© פייסבוק
 

כמובן שזה לא המעשה הכי ביצ'י של ארז. כשהוא ראה את החניכה החדשה מאיה (רוני דלומי) הוא התאהב בה ורצה שהיא תהיה שלו, בכל מחיר. הוא ראה אותה ואת אודי, חברו הטוב ביותר, מתנשקים ומאותו הרגע כל מה שהוא רצה זה רק לנקום באודי, לכן הוא התחיל לסחוט אותו ואמר לו שאם הוא לא ייפרד ממאיה, הוא ילשין עליו שהוא דרס את דנה, למרות שזו לא האמת

 

אליסון דילורנטיס – "שקרניות קטנות ויפות"

בסדרת המתח "שקרניות קטנות ויפות" הביצ'ית היא אליסון דילורנטיס, אותה מגלמת סשה פיטרס היפהפייה. אליסון היא הנערה הכי פופולארית בבית הספר והמנהיגה לשעבר של החבורה שכוללת בתוכה את אריה, האנה, אמילי וספנסר. כשהייתה מנהיגה היא תמיד שלטה על הבנות האחרות, קבעה לאן הולכים ואף העירה להאנה בכל הזדמנות שהיא שמנה. למעשה, אליסון מעמידה פנים שהיא טובה וחמודה כשמעל לפני השטח היא דורכת על כל אחד

© אינסטגרם

בעונה הנוכחית גילינו שכנראה היא הדמות המסתורית "A", דמות שמאיימת על הבנות באמצעות מסרונים והתעללויות גופניות, וכחלק מהעניין היא פגעה בכל אדם אפשרי. בנוסף, אליסון לא סבלה את החברה הכי טובה לשעבר של האנה, מונה, לכן נהגה להתעלל בה ולהגיד לה כל מיני מילים פוגעניות וקשות. 

אם אליסון הייתה חוזרת בזמן, מה היה קורה?
 

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי?  

ולפייסבוק שלנו?

תגובות