פורנו זו כנראה כבר לא מילה גסה: ג'יי לו ואיגי בקליפ. צילום: צילום מסך מתוך הסרטון

פורנו זו כנראה כבר לא מילה גסה: ג'יי לו ואיגי בקליפ

הקליפ המשותף של שתי הזמרות לרמיקס לשיר "Booty" היה מצופה מאוד, עכשיו הוא יוצא והוא מכיל בעיקר המון ישבנים, ריקודים סקסיים ומיניות, מה חשבנו?

פורנו רך
 

ג'יי לו ממשיכה עם קו המיניות ששורר בכל הקליפים של ימינו, והפעם מדובר בהעתקה זולה, נואשת ואף פשוטה יותר של הקליפ לשיר "Anaconda" של ניקי מינאג', שלטענת ג'ניפר גנבה לה את סטייל הטוורקינג והיא בסך הכל "מנסה להחזיר את הטייטל".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

ג'ניפור לופז אמנם העיפה סקסיסט אחד מהשיר, אבל היא הביאה אחת קטנה לא פחות, איגי אזליה, להשתתף ברמיקס החדש לשיר שלה "Booty" מאלבומה החדש "A.K.A". אז אחרי שכאמור פיטבול יצא משיתוף הפעולה עם ג'יי לו, אחרי שנים בהן הם עובדים יחד על שירים מהסוג הזה, והצטרפותה של איגי לשיר, כנראה היו ציפיות קצת יותר גדולות ממנו, אבל כל זה לא מנע ממנו להיות רדוד אף יותר.

לצד המסחור המתמיד שקיים בימינו בקליפים, כמו למשל אוזניות ה/"Beats" של ד"ר דרה בלהיט העל של שלושת הנשים, "Bang Bang", בקליפ הנוכחי הבנות התמקדו בעיקר בפרסומת לחברת המייקאפ והקרמים "EOS" תוך כדי נענוע הישבנים שלהן אחת על השנייה וטפיחות מרובות עליהם.

הקליפ לא מכיל אף עלילה ולא ממש מעביר שום מסר מעניין, אלא אם המסר "תרקדי בצורה זנותית" נחשב מסר מוזיקלי כלשהו, השתיים פשוט ממשיכות מגמת פרובוקטיביות מגעילה שנתפסה במוזיקה ובקליפים שיוצאים היום. הלוקיישנים והתלבושות המעטות גם מפחיתים מהאיכות של הקליפ, שנראה שפשוט בא לשווק את המיניות הפורצת של השתיים ותו לא.

SO... אני באופן אישי לא עפתי, בכלל. מה דעתכם?

 
תגובות