מי תהיה זמרת השנה שלכם?. צילום: ירדן הראל

מי תהיה זמרת השנה שלכם?

כמו בכל שנה הכוח עובר לידיים שלכם ואנחנו נותנים לכם לבחור את "נבחרי פרוגי", אז בשביל להקל עליכם את הבחירה בתואר "זמרת השנה" - הכנו עבורכם סיכום של כל המועמדות לתואר בכדי שתדעו לעשות את הבחירה הנכונה ביותר

שרית חדד

שרית חדד היא אחת מאושיות המוזיקה המוכרות ביותר בארץ וכבר כבשה את כולנו עם להיטים בלתי נשכחים. חדד לקחה השנה חלק כשופטת בתוכנית "בית ספר למוסיקה", הוציאה את השיר "קרקס" והשיקה אלבום נוסף הנושא את שמה - "שרית חדד" ומתוכו השיר "חיכיתי לו", אין ספר שאחרי שנה כל כך עמוסה - תואר "זמרת השנה" בהחלט מגיע לה.

 

יובל דיין

יובל דיין החלה את דרכה כזמרת צכירה אי שם ב"The Voice" אך במהירת סומנה כהבטחה גדולה. לאחר הצלחת האלבום שלה "לאסוף", בפברואר הקרוב היא עתידה להוציא את אלבומה השני מתוכו כבר שחררה את הסינגלים "בשעה טובה" ו"ליבי ער". אין ספק שדיין שהדהימה וריגשה אותנו בשיריה מתאימה וראויה להיות זמרת השנה.

 

עדן בן זקן

כולנו זוכרים את עדן בן זקן עוד מראשית דרכה, וכנראה שהשנה הזאת רק חיכתה לה. היא פרצה עם הלהיט "מלכת השושנים" שזכה למילוני צפיות ולהערכה רבה ועם שירים נוספים שהוציאה וביניהם "שורף לי בעיניים" ו"מנגינה". עדן בן זקן הצליחה לסחוף מדינה שלמה ולגרום לנו להתאהב בה ובהחלט ראויה לזכות בתואר זמרת השנה.

 

קרן פלס

הזמרת והיוצרת קרן פלס היא ללא ספק אחת הזמרות המוכשרות בארץ. השנה הוציאה את השיר החדש "רק אלוהים ישפוט אותי" שכתבה והלחינה בעצמה ושימשה כשופטת בשתי תכניות - "בית ספר למוסיקה" ו"הכוכב הבא". פלס כבר הרבה שנים עוסקת במוזיקה ובהחלט מגיע לה לזכות בתואר זמרת השנה לאחר שנה כזו עשירה.

 

רוני דלומי

רוני דלומי, הזמרת שהצליחה לכבוש את כולנו עם קולה המרגש. השנה היא הוסיפה לרשימת השירים שלה להיטים כמו "איש של לילה" מתוך אלבומה השלישי, ועוד שירים נוספים כמו "לשמור עליי" ו"תסתכל עליי" שיצאו גם הם השנה וזכו להצלחה, דלומי לוקחת חלק בלתי נפרד מעולם המוזיקה ומצליחה לרגש אותנו בכל שיר מחדש ולהעניק לו ייחודיות כך שבהחלט מגיע לה לזכות בתואר זמרת השנה.

 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רוצים להשפיע על נבחרי פרוגי? לחצו כאן להצבעה!

תגובות