מה לעשות: כשהתאהבתם בחבר/ה הכי טוב/ה של האקס. צילום: Shutterstock

מה לעשות: כשהתאהבתם בחבר/ה הכי טוב/ה של האקס

סוף סוף זה קרה - התאהבתם אחרי הפרידה האחרונה. אתם בטוחים שזוהי אהבה שעוד תזכה להגיע רחוק, עד שאתם מגלים שהבחור או הבחורה הם החברים הכי טובים של האקס או האקסית שלכם. מה לעשות? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה

בחור חדש או בחורה חדשה תופסים את עיניכם. הפרפרים משתוללים לכם בבטן, אתם כבר יכולים לדמיין את העתיד הזוגי שלכם יחד, ואז - העבר דופק בדלת! מסתבר שמושא אהבתכם החדש/ה הם החברים הכי טובים של האקס/ית שלכם. מה עושים עכשיו?! תנו לנו לעזור לכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

היאחזו במציאות

תחילה, עליכם לשים לב למקום ממנו הגיעו הרגשות שלכם כלפי הקראש: האם הם באמת מושכים אתכם? האם זוהי רק דרך לגרום לאקס או לאקסית לקנא? או שמא זה רק בשביל הכיף, ואינכם מרגישים משהו מיוחד? אם עניתם לא על השאלה הראשונה, וכן על השתיים הבאות... זה לא אמיתי. אל תכנסו לסיפור שהסוף שלו ידוע מראש.

אל תכנסו לסיפור שהסוף שלו ידוע מראש
אל תכנסו לסיפור שהסוף שלו ידוע מראש © צילום: Shutterstock

יישרו את ההדורים

לאחר שוידאתם שהרגשות שלכם כלפי אותו הבחור או אותה הבחורה אמיתיים, יש לוודא שאתם לא נכנסים למלחמה אבודה. במילים אחרות, חשוב לבדוק אם הקראש/ית מרגישים כלפיכם משהו, ושהרגשות הדדיים. אמנם נרקם ביניכם קשר חדש, אך כיוון שאתם לא היחידים שקשורים לסיפור, רצוי לאשר שיש לכם על מה להילחם.

חשוב לבדוק אם הרגשות הדדיים
חשוב לבדוק אם הרגשות הדדיים © צילום: Shutterstock

שתפו בכנות את האקס/ית

אם יש לכם מזל ואתם ביחסים טובים עם האקס או האקסית, נסו לשוחח עימם ביחידות ולהסביר להם את המצב. אינכם מחוייבים לכך, אבל מאוד מומלץ לשתף אותם (לא בפרטי פרטים, אלא באופן כללי), מפני שכך ניתן למנוע אי נעימויות. זכרו שאתם לא זקוקים לאישור שלהם, וזהו צעד של הגינות ותו לא.

מאוד מומלץ לשתף את האקס או האקסית
מאוד מומלץ לשתף את האקס או האקסית © צילום: Shutterstock

במקרים קיצוניים, התרחקו

דעו להיות בוגרים בסיטואציות מסוימות. אם אתם חוששים שהכניסה לקשר עם הקראש עלול ליצור מתח בלתי ניתן לגישור ביניהם לבין האקס או האקסית, אולי כדאי שתתרחקו, ותתנו להם להישאר חברים. אל תדאגו, יש עוד המון דגים בים.

אולי כדאי שתתרחקו
אולי כדאי שתתרחקו © צילום: Fotolia

ממשו את אהבתכם

בהנחה והכל עבר בהצלחה, זה הזמן לנשום לרווחה. הרגישו חופשיים לנסות ולהיכנס לקשר עם הקראש, בתקווה שנוכל לכנות אותם בקרוב כ"בני הזוג שלכם". בהצלחה!

הרגישו חופשיים לנסות ולהיכנס לקשר עם הקראש
הרגישו חופשיים לנסות ולהיכנס לקשר עם הקראש © שאטרסטוק
תגובות