על פי גלגל המזלות: מהו הדייט שהכי מתאים לכם?. צילום: Shutterstock

על פי גלגל המזלות: מהו הדייט שהכי מתאים לכם?

לכוכבים השפעה רבה על אופיו של האדם ויש המאמינים שהמזל שלהם הוא זה שקובע את גורלם. על גורל אמנם לא נדבר היום, אבל מה הדייט שהכי מתאים לכם על פי המזל שלכם? בואו לגלות

בפעם הבאה שאתם יוצאים לדייט, אתם יכולים לצאת לארוחה קלאסית ולאחריה סרט... או שאתם יכולים לפנות בבקשת עזרה לכוכבים ולהפעיל את התכונות הטובות ביותר של המזל שלכם! גם אם אתם חושבים שאסטרולוגיה היא מטופשת, הדבר יכול לתת לכם רעיונות נחמדים לדייטים שבסופו של דבר אכן תהנו מהם. על לא דבר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אריה - קריוקי

אתם אוהבים להיות באור הזרקורים ויש לכם את היכולת לעודד את האנשים להפסיק להתחבא ולצאת "לאוויר העולם". נצלו את החוזקה הזו בדייט שהוא ערב קריוקי! שימו לב לשירים שאתם ובני זוגכם בוחרים לשיר - שירי פופ מקפיצים או בלדות רומנטיות? אולי אפילו תוכלו ללמוד דבר או שניים על ההסתכלות שלהם על האהבה...

בתולה - טורניר שחמט

המוח שלכם ניחן ביכולת להקדיש תשומת לב קפדנית לפרטים הקטנים והגדולים, לכן דייט שמדגיש את הצד החכם שלכם הוא המפתח. הזמינו את בן או בת הזוג שלכם לטורניר שחמט (בו אתם ככל הנראה תנצחו!). בנוסף, המזל שלכם נותן לכם לגיטימציה שהדייט יעבור חלק ללא אף מכשול.

מאזניים - דייט פיצה קבוצתי

להסתדר עם החברים של בן או בת הזוג יכול להיות מלחיץ וקשה למי שנולד למזל אחר, אבל בני מזל מאזניים ידועים ביכולת המעולה שלהם לשמור על שלום. אתם יודעים בדיוק מה לעשות או להגיד כדי לכבוש את החברים של בני הזוג שלכם! אתם בודאי אוהבים לארח ומעולים בהכנסת אורחים, לכן הזמינו את קבוצת החברים לערב פיצה וסרט בבית שלכם.

עקרב - פארק מים

מזל עקרב שייך למזלות המים, לכן שימו על עצמכם בגד ים חמוד וצאו לפארק מים ליום כיף בלתי נשכח. המזל שלכם הוא המזל הפלרטטני ביותר מבין כל המזלות, אז אינכם אפילו צריכים לדאוג לאופן בו אתם מתנהגים ליד הקראש או בני הזוג - המילים המושלמות והמעשים הנכונים יצאו מכם בטבעיות!

קשת - פארק שעשועים (לונה-פארק/סופרלנד)

השתמשו בצד ההרפתקני וחולה הסכנות שלכם ליום כיף בלונה-פארק! נסו את רכבת ההרים המפחידה ביותר לחוויית "בונדינג" שתאיץ את קצב הלב שלכם והיי - אם אתם מרגישים מפוחדים מעט לאחר שאתם יורדים מהמתקן, זו הזדמנות מושלמת לחיבוק מנחם!

© צילום: Shutterstock

גדי - הופעה חיה

אתם מתכנני תכניות קפדנים, אבל יש בכם גם צד רגשני ויצירתי! השתמשו בחוזקות האלה על מנת לתכנן את דייט-ההופעה המוצלח ביותר שקיים. הודות לטבע שהעניק לכם מזל גדי, לא תהייה לכם בעיה בלמצוא כרטיסים בהנחה או במבצע, את הדרך הטובה ביותר להגיע למופע ואף מקום בו תוכלו לעצור לנשנוש במהלך הדרך.

דלי - מסיבת למידה

אתם נהנים משני העולמות: אתם נורא חכמים וגם נורא אוהבים יציאות. כאנשים סופר חברתיים, ניחנתם ביכולת לנצוץ בכל מסיבה - לכן הזמינו את הקראש/בני הזוג שלכם וכמה מחבריהם לערב משחקים מפציץ. בחרו במשחק כמו שבץ-נא, שיוכל להראות את היכולות השכליות המפותחות שלכם. אבל לפני הכל - קבעו עם הקראש או בני הזוג ללמוד יחד. זה התירוץ המנצח להרוויח קצת זמן של אחד על אחד (וגם תהיו רגועים לגבי שיעורי הבית שלכם לחופש או לקראת המבחנים של תחילת-שנה). 

דגים - מסעדת דגים וצפייה בכוכבים

כשם המזל שלכם, קבעו דייט במסעדת דגים איכותית. לאחר מכן, בגלל החולמנות הגדולה והצד היצירתי שבכם, המשיכו את המסלול אל עבר חוף הים או השדה הקרוב לצפייה רומנטית בכוכבים. זו הדרך הטובה ביותר להתקרב ולהתחבר שטובה גם לטבעיות הנינוחה שלכם.

טלה - קיר טיפוס

אתם אנרגטיים, הרפתקנים ולעולם לא מסרבים לאתגר טוב. אתם פורחים כשהאנדרנלין שלכם פועם, לכן גשו לקיר הטיפוס הקרוב וערכו תחרות טיפוס בין שניכם! תחרות קטנה בדייט היא דרך מבטיחה לגרום ללבות של שניכם להאיץ פעימה.

שור - אתגר בישול לפי מתכון

אתם אולי טיפוסים של בית, אבל זה לא אומר שאתם עצלנים. אתם אוהבים אתגר ולעולם לא מוותרים. הזמינו את בני הזוג שלכם לביתכם להתמודדות עם מתכון מסובך יחד. כשתסיימו, תהייה לכם גם מנה טעימה להתנפל עלייה. מגיע לכם אחרי כל העבודה הקשה!

© צילום: Shutterstock

תאומים - צפייה במשחק ספורט

אתם משתעממים מהר מפעילות במקום סגור, אז הוציאו את האנרגיות שלכם החוצה ונצלו אותן כדי לעודד את נבחרת הספורט האהובה עליכם מיציע האיצטדיון. הודות לחוש ההומור המתוחכם שלכם, אתם תדעו בדיוק איך לגרום לפרטנר שלכם להתפקע מצחוק בעזרת בדיחות ספורט קורעות. בני מזל אחר אולי ידאגו לאופן בו יתלבשו כדי להרשים את הצד השני, אבל אתם יודעים שמראה יומיומי יעשה את העבודה, מה גם שיתאים לצפייה במשחק ספורט.

סרטן - גלידה וסרט

בגלל שהסרנים הרגשניים אוהבים לחוות חיבור בצורה העמוקה ביותר, כדאי שבדייט שלכם תחלקו גלידה מתוקה וטעימה לפני שאתם נכנסים לאולם הקולנוע לצפות בסרט רומנטי ומרגש עד דמעות.

 

 
תגובות