בואו לגלות: מהם סוגי המשפחות בזמן מפגש עם בני הזוג?. adobestock

בואו לגלות: מהם סוגי המשפחות בזמן מפגש עם בני הזוג?

זוהי הפעם הראשונה שהזמינו אתכם לארוחה כדי שתכירו את המשפחה של בני הזוג שלכם, אתם מתרגשים ולא יודעים למה לצפות? עולות לכם המון שאלות ואתם לא יודעים כיצד להתכונן לפגישה משפחתית? במיוחד עבורכם אספנו את כל סוגי המשפחות בזמן מפגש עם בני הזוג, ככה שתגיעו יותר מוכנים ולא יצליחו להפתיע אתכם!

בכל זוגיות ארוכת טווח בשלב מסויים תצטרכו להיפגש ולהכיר את המשפחה של בני הזוג שלכם. הרצון מצד בני הזוג לקיים את הפגישה בניכם מראה על התקדמות טובה בקשר ואף מצביעה על כך שהצד השני רוצה ורואה עתיד אתכם. לכן, החלטנו לאסוף במיוחד בשבילכם ארבעה סוגי משפחות נפוצות בזמן מפגש עם בני הזוג.

הרגועים

המשפחה הרגועה היא מסוג המשפחות שאוהבים לארח. הם לא ישאלו אתכם שאלות לא במקום, ומנגד יתנו לכם תחושה נעימה ויקבלו אתכם. הם מסוג האנשים שאכפת להם בעיקר שבנם או ביתם יהיו מאושרים ומטרתם היא לא לשפוט אתכם, אלא להכיר אתכם ולדעת עם מי הילד או הילדה שלהם יוצאים. 

© צילום: shutterstock

השיפוטיים

בזמן הפגישה שלכם איתם הם ישאלו אתכם כל מיני שאלות כמו מה התחביבים שלכם, מאיזה משפחה אתם באים, במה אתם עוסקים. עם זאת, הם עשויים לשאול אתכם שאלות גם פחות נעימות, שאולי לא תרגישו בנוח לענות עליהן. הם עלולים להרים גבה או לזלזל מעט בכם. אבל זכרו- אין לכם סיבה לנסות לרצות את משפחתם של בני הזוג, או לחילופין לנסות לשנות דברים בכם על מנת שיאהבו אתכם - היו אתם כפי שאתם יודעים להיות ואל תתרגשו. זוהי המשפחה של בני הזוג שלכם אחרי הכל, לא בני הזוג עצמם.

אלו שמתנגדים לקשר

משפחה שמתנגדת לקשר שלכם זו משפחה שמאוד חשוב לה שהבן או הבת שלהם יצאו עם אנשים על פי הסטנדרטים האישיים שלהם. הם יכולים להרים גבה על דברים שתספרו על עצמכם כמו תחביבים ומה אתם עוסקים ביום יום. הם ינסו לחפש את הדברים הפחות טובים בכם וינסו למנוע את הקשר בינכם. חשוב שלא תיפגעו מהם ושלא תתנו לקשר להסתיים אם אתם מאמינים בקשר שלכם עם בני הזוג.

© צילום: fotolia

החמים

משפחה חמה ואוהבת. כשתגיעו למשפחה חמה אתם תבינו למה אתם יוצאים עם בני הזוג שלכם, תבינו למה כיף לכם איתם. הם ירבו להחמיא לכם, יתנו לכם תחושה שאתם כבר חלק מהמשפחה ושדלת הבית שלהם תמיד פתוחה עבורכם. רוב הסיכויים  שגם תרצו לחזור לשם. משפחות כאלה תמיד יתנו לכם להרגיש בנוח ויתנו לכם הרגשה שיש לכם מקום בטוח אצלם. הם יכינו בשבילכם אוכל שאתם אוהבים יקבלו אותכם בחיבוק גדול ותמיד ירצו לשמוע מכם עוד.

חוששים מהפגישה עם ההורים של בני הזוג? אנחנו פה בשבילכם!

בהצלחה בפגישה! 

תגובות