עורכי פרוגי בוחרים את הנבחרים שלהם לשנת תשע"ז. צילום: זוהר שטרית,ירון ברנר, משה נחומוביץ'

עורכי פרוגי בוחרים את הנבחרים שלהם לשנת תשע"ז

מי הם השחקנים, הזוג, כוכבי הרשת, המוזיקאים והדוגמנים שעשו את השנה? לכבוד ראש השנה, בחרו עורכי פרוגי את נבחרי השנה העברית שלהם. מי הזוכים הגדולים? הרשימה המלאה

גם השנה, עורכי פרוגי הצביעו עבור הכוכבים והנבחרים שלדעתם זו לגמרי השנה בה כיכבו או זכו בכבוד בקטגוריות השונות בבידור. רגע לפני השנה העברית החדשה, קבלו את הסיכום שלנו. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

(צילום: גיא כושי ויריב פיין)

רוב השנה של שלומית מלכה הייתה מלאה באירועים שמחים במיוחד (חוץ מהתאונה המצערת). תשע"ז שלה כללה חתונה עם יהודה לוי, קמפיינים נחשקים, המשך עבודתה כפרזנטורית של "FOX", הנחיית "דה וויס" ועוד שלל התפתחויות בקריירה. התלבטנו רבות למי להעניק את התואר והיה קרב צמוד בין מלכה לבין חברתה הטובה דר זוזובסקי, שזכתה בתואר בשנה שעברה. לבסוף, הצביעו רוב העורכים לשלומית שכובשת אותנו בכל פעם מחדש עם החיוך הקסום. 

(צילום: טל קרת)

וואי, וואי, וואי, איזו שנה מוצלחת הייתה לעומר דרור. ראינו אותו בכל מקום אפשרי על המסך (גם בקולנוע), בפרוסמות בטלוויזיה ובשלל קמפיינים חדשים בכיכובו. בין ברק שמיר לאון רפאלי, דרור הצליח לשמור על המקום שלו ואחרי שזכה בתואר גם בשנה הקודמת, הוא ממשיך לפציץ ולהיות הנבחר שלנו.

(צילום: אור גפן)

לא רק שחקן מוצלח וכובש, דניאל ליטמן התחיל להשקיע גם בתחום האופנתי ולהגיע לכל אירוע עם לוק שהצליח להוציא מאיתנו את הציון "היוש" בכל פעם מחדש. מה שמיוחד אצל ליטמן זה שהוא לא משקיע יותר מדי, אלא בוחר פריטים פשוטים ופשוט מחבר ביניהם נכון - לפעמים פשוט זה הכי היוש שיש. 

(צילום: ערן לוי)

מה כבר אפשר להגיד? ירדן הראל זוכה בתואר הזה בכל פעם מחדש. יש בה משהו צנוע, רגוע ובמקביל היא פאשניסטה לא קטנה ודי בולטת בגזרה המקומית. מעבר ללוקים המיוחדים והמרהיבים באירועי הביצה השונים, הוכיחה ירדן הראל שהיא הכי היוש בעולם כשהחליטה לפתוח בלוג אופנתי מצליח במיוחד. בהצלחה גם בשנה הבאה!

(צילום: משה נחומוביץ')

תודו שלא הופתעתם! אבל כנראה שזה מוצדק לחלוטין. סטטיק ובן אל כובשים כל פסגה ושוברים שיאים אישיים בכל פעם מחדש. הבחירה בהם כהרכב השנה היא כמובן על ההישגים, הבולטות, כמות הכתבות שהם גרמו לנו לכתוב עליהם, הבחירה בהם כשופטים ל"הכוכב הבא", הופעה ראשונה בחו"ל והסוואג. כמובן שבהתאמה גם שיר השנה שלנו הוא שלהם / "טודו בום". הסינגל האחרון שלהם (מחכים כבר ל"הכל לטובה"!) הגיע למיליוני צפיות תוך ימים ספורים, הגיע עד ברזיל, זכה למחווה גם באמריקה ובעצם שיגע את כולנו (וגם את אאוחניה!). קללללללללל!

(צילום: אוהד רומנו, פנאי פלוס)

אליעד הוא דוגמה למי שמכתיב ז'אנר משלו במוזיקה הישראלית. אנחנו לא באמת חושבים שיש לו תחרות על המשבצת - הוא משאיר חותם ומצליח להיכנס ללנו ללב ולפלייליסט בכל סינגל שהוא משחרר. בין משה פרץ, עומר אדם, נצ'י נצ' ונוספים, אנחנו בהחלט סבורים כי השנה האחרונה היא דווקא של נחום שהוציא מגוון להיטים חדשים וחימם את המופע של בריטני ספירס.

(צילום: יחסי ציבור)

קבלו בחירה די מפתיעה. בשנה שעברה זו הייתה נועה קירל, שבהחלט גם השנה הפציצה בגדול והגיעה ליעדים גדולים, כך גם עדי ביטי ואגם בוחבוט שגרמו להתלבטות קשה בין העורכים שלנו השנה. אבל, בין כל הבלגן, התחרותיות והלהיטים עליהן הייתה אחראית כל אחת מהזמרות הצעירות והמוכשרות, הצליחה דיין בעזרת פשטות ומוזיקה רגועה לתפוס לנו את הלב בתשע"ז ולהראות שאפשר לזכות בתואר גם אם לא עושים פופ.

(צילום: רונן אקרמן)


מסתבר שיש קטגוריות בהן הבחירה היא בהחלט קשה. הפעם על תואר שחקנית השנה התמודדו אצלנו אליאנה תדהר וג'וי ריגר. שתי נשים חזקות שהשנה שלהן בהחלט הייתה מרשימה ומלאת סיפוקים. ובכל זאת, העורכים שלנו קבעו כי השנה הם בוחרים בשחקנית ג'וי ריגר כזו שזוכה בתואר בזכות תפקיד מרשים ומרענן בסדרה "או בוי" ששודרה בערוץ הילדים לצופי yes - שם שיחקה בתפקיד כפול וראשי ובעצם הוכיחה שהיא יכולה להחזיק סדרה על הכתפיים שלה, אחרי שלוש עונות של דמות משנה ב"החממה". כזכור, ריגר זכתה בפרס גם מטעם האקדמיה לטלוויזיה בחודש מרץ האחרון. כבוד!

(צילום מסך מ"להיות איתה")

תפקיד בינלאומי בתור ישו, סרט קולנוע ישראלי, עונה שנייה של "להיות איתה", סדרה חדשה שתשודר במהלך השנה וקמפיין ב"קסטרו". השנה הוכיח אביב אלוש שהוא רב יכולות וחזר אל ליבנו בגדול אחרי הפסקה ארוכה. בין כל כוכבי הנוער והשחקנים שהתלבטנו ביניהם, אלוש בהחלט עשה לנו את זה ואנחנו נותנים לו את התואר באהבה גדולה.

(צילום יחסי ציבור: אוהד רומנו)

הכל כלול. אחרי שבינואר האחרון הכרזתם עליה כסדרת השנה שלכם, גם העורכים שלנו החליטו לתת את הכבוד לחובשים הצבאיים מ"תאג"ד" שהציגו לנו קאסט מרשים (תומר קפון, דניאל גל, אור אדרי, דין מירושניקוב, שירה נאור ועוד). הדרמה היומית עקפה את "פול מון", "להיות איתה", "מתים לרגע" ועוד סדרות שבלטו השנה לטובה. נו, מתי כבר עונה שנייה?!

(צילום: באדיבות יחסי ציבור, ערוץ Zoom)

יש לא מעט סיטקומים על המסך, גם לנוער וגם למבוגרים, אבל מעל כולם בלטה הסדרה של ערוץ Zoom (ב-HOT), "צפוף", המציגה את הסיטואציות המשפחתיות שקורות אצל כולם ואף שידרגה את זה כשהציגה "משפחה חדשה" המורכבת משני הורים בפרק ב' שהביאו איתם את ילדיהם מהנישואים הקודמים. בנוסף לכל ההומור הקורע, הסדרה עסקה גם בסיטואציות מיוחדות כמו: איך מספרים ומתמודדים עם ההורים עם קבלת הווסת הראשון'. "צפוף" הוכיחה שהיא מתאימה לכל המשפחה ולא רק לילדים ובעקבות ההצלחה הוחלט על עונה שנייה. 

(צילום: רונן אקרמן)


תיכף עוברת לה שנה מבלי שסיימנו בכלל לראות את העונה הראשונה בעקבות דיונים משפטיים על מקום שידורה על המסך. אבל ב-20 הפרקים שראינו, "או בוי" (ערוץ הילדים) הצליחה להכנס לנו ללב עם סיפור אקסטרים אבל לא בעל אלמנטים בדיוניים. היה בה סיפור מרגש עם הרבה אהבה, מוזיקה, מעין "השיר שלנו" גרסת 2016/17 עם קאסט חלומות והמון בדיחות על העולם המציאותי. אנחנו רוצים ש"או בוי" תהיה קיימת באמת, ומעבר לכך שחברי הלהקה טסו לסיבוב הופעות בלוס אנגל'ס, הגיע הזמן שהם יחזרו לסיבוב על המסך שלנו והפעם בלי ריבים מיותרים. #תחזירו_את_או_בוי 

(צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג)

השנה האחרונה הייתה מלאה בעשייה ישראלית על המסך הגדול, אם זה "מועדון החנונים", "מסע הטבעת", "הלהקה האחרונה בלבנון", "מסע ביצה", "ג'סטה" ועוד רבים נוספים. אך הבחירה של העורכים שלנו הייתה כמעט חד משמעית ל"כמעט מפורסמת" בכיכובם של עמית פרקש, ניב סולטן, עומר דרור ונועה קירל שנכנסו לדמויות מסדרת הספרים של מיכל בכר. הסרט היה קסום במיוחד כי הוא הכי יכול להתרחש הבמציאות של היום בה כל אחד יכול להפוך לכוכב ומקבל "טייטלים" שונים. סרט נוער מדויק ומלא במסקנות, אהבה ומוזיקה. הכי בא לנו לראות שוב!

(צילום: ירון ברנר)

אוקיי! לנערה הכי מלאת אנרגיה לגמרי הגיע לזכות בתואר השנה. קים אור אזולאי היא אחת מכוכבות הרשת הכי בולטות בישראל והשנה היא הצליחה לסחוף לא מעט עוקבים אחריה, עיצבה קולקציות משלה ל/TNT, עובדת על קולקציית כובעים תחת מותג משלה, כיכבה בסדרת הרשת של פרוגי / No_Filter#, תככב בסדרה חדשה ב"קשת", הנחתה ב"אונליין" של ערוץ הילדים, הצטרפה ל"שוברים את הרשת", וכמובן ממשיכה להפעיל בהצלחה את בלוג האופנה שלה ברשת. היא הכי מודל להערצה ודוגמא למי שמצליחה להיות כוכבת רשת עם רגליים על הקרקע ובמקביל להיות הצלחה היסטרית.

(צילום יחסי ציבור: אוהד רומנו)

שגיא ברייטנר עשה כל כך הרבה בשנה האחרונה שרק לפרט את זה יקח לנו שנה שלמה. ובכל זאת, כוכב הביטבוקס הרשמי של ישראל צירף לרשימת הפרויקטים שלו הנחיה ב"יס קידז", השתתפות בריאליטי ("הישרדות"), קמפיינים נחשקים, מופע בימתי, ליהוק מבטיח לפסטיגל הקרוב ("סטורי של פסטיגל") וכעת גם לוהק לקאסט המרשים  של העונה השנייה של "הכל הולך" ב"רשת". מעניין מה מצפה לנו ממנו בשנה הבאה.

(צילום: זוהר שטרית)
 
כמות המתיקות והאהבה שהגיעה מהזוג הזה פשוט מפתיעה אותנו בכל פעם מחדש. לי בירן ואליאנה תדהר (או בכינוי שמיהרנו להמציא להם: "ליביאנה") הם ה-פאוור קאפל של עולם הילדים והנוער. הכל החל בסט של "או בוי", שם נדלק הניצוץ בין השניים ומאז הם לא מפסיקים להיות יחד, להפיץ את אהבתם ולהציף את חשבונות האינסטגרם שלהם בתמונות משותפות. לי אף הכריז בפנינו שהוא כתב על תדהר שיר ואליאנה לא מפסיקה להגיד שהוא הדבר הכי טוב שקרה לה. הם יככבו יחד גם בפסטיגל הקרוב, ואנחנו מקווים שגם תהיה טבעת בשנה הקרובה. בקיצור - אפשר להגיד שנה מתוקה כמו 'ליביאנה'!
 

(צילום יחסי ציבור: אוהד רומנו ואיתן טל)

מותו הטרגי זעזע וכיווץ לכולנו את הלב, אבל מעבר למקרה המצער, אמיר פרישר גוטמן ז"ל, שימש השנה כלוחם ונציג אמיץ של הקהילה הגאה בישראל. גם בשבוע האחרון לחייו, בעת החלטת המדינה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים. בימים האחרונים שלו דגל בשיוויון זכויות לכל, נלחם בקולי קולות, הגיע להפגנות ופשוט זעק את זעקתם של רבים מתוך ניסיון אישי שאת חלקו נראה גם ב"מחוברים" אליה הספיק להצטלם. זוכרים את האיש שהיה ואת המאבק והתרומה הרבה שלו לקהילה. כמו כן, נציין שגם דניאל מורשת והראל סקעת היו מאנשי הקהילה שהצליחו לבלוט השנה ולהעביר מסר חשוב לבני הנוער בישראל.

(צילום שירה: פזית גואטה // צילום נאיה: מאיר כהן)

כל שנה מביאה עמה שלל כוכבים חדשים לתעשייה המקומית שהולכת וגדלה, אך השנה היה לנו תיקו בין שתי בנות שהצליחו להרשים ובגדול, כל אחת בתחומה. נתחיל בשחקנית הצעירה נאיה פדרמן שהפריצה שלה השנה הייתה ב"בית הכלבים" של ניקלודיאון (yes), דיסני בחרו בה לשיר את שיר הנושא של הסדרה שלהם, והיא אף כיכבה בסרט הקיץ "ג'סטה" לצד און רפאלי. פדרמן הצעירה כיכבה גם במדורי הרכילות בעקבות זוגיות פופולרית עם כוכב נוער אחר ובשנה הקרובה עומדים על הפרק עוד מספר תפקידים בולטים. 

באשר לשירה מרגלית, אולי נחשפנו אליה לפני ארבע שנים ב"פרויקט הלהקה" של ערוץ הילדים, אך רק השנה היא החליטה לפרוץ עם קריירת סולו מרשימה שכללה שני להיטים וקליפים שזכו להצלחה רבה. מרגלית ריגשה את כולנו גם עם הסיפור האישי וגם בקאברים ששחררה לרשת. בנוסף, רק לאחרונה חשפנו שהיא נמצאת בזוגיות עם הזמר טליסמאן, כך שאנחנו מקווים שבשנה הבאה נזכה גם לדואט רומנטי.

תגובות