רכילות בקטנה: כוכבי "אילת" מתאחדים בסדרה חדשה. צילום: רפי דלויה

רכילות בקטנה: כוכבי "אילת" מתאחדים בסדרה חדשה

השבוע ב"רכילות בקטנה": אלין כהן לא מסתתרת, ביונסה משגעת את הרשת, הסכסוך בין בן אל ואורטל חוזר וגם: כל הפרטים על הסולחה של בן זיני וסטטיק

אם הייתם עסוקים מידי בלהתחמק מהחום הכבד ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מתנות קטנות

השבוע נודע השחקנית וכוכבת הנוער, מיקה צור, תתארח בקרוב בשיר חדש של רמי קלינשטיין. צור ידועה גם בזכות הצד המוזיקלי שלה אותו היא מציגה גם ברשתות החברתיות ובעבר אף השתתפה ב״כוכב הבא״. כזכור רק לאחרונה הכוכב סיימה לצלם סדרת נוער חדשה בכיכובה – ״תברחו״.

מיקה צור
מיקה צור © יאיר שגיא

הדרמות ממשיכות

אם שכחתם, עד לא מזמן בן אל תבורי ואם בנו, אורטל עמר, היו די מסוכסכים. אבל דווקא עכשיו, כשהכל נראה שקט בזירה – הדרמות חזרו. הזמר העלה השבוע תמונה עם בנו, תו פרינס, בה הוא חושף את פניו לראשונה. אז איפה הדרמה? בן אל עשה זאת לאחר לאחר שצלם אשר צילם את אם בנו, העלה תמונה אשר חשפה את הילד (ללא פניו) מה שגרם לתבורי להחזיר ולשבור הוא את ההסכם ללא רשותה של עמר - שכעסה בהתאם.

© צילום מסך

מפתיעים

שנתיים לאחר שפורסמה הסצנה של "13 סיבות", נטפליקס החליטו לעשות מהלך מפתיע. מה הוא אתם שואלים? נטפליקס החליטו לשנות את סצנת ההתאבדות של האנה בייקר בסדרה המצליחה, שנתיים לאחר שידורה, בעקבות תגובות של ילדים ובני נוער לסדרה.

© צילום מסך מ"13 סיבות"

מחווה ענקית

הרבה כוכבים בינלאומיים רגילים למחוות גרנדיוזיות של מעריציהם בארצות השונות, אבל אנחנו בטוחים שהזמר אד שירן ממש לא ציפה לדבר הבא. שירן צפוי להגיע בקרוב לבירת רוסיה -  מוסקבה, כחלק מסיבוב ההופעות האירופי שלו שיעבור גם בפינלנד, בריטניה ודנמרק. נדמה כי המעריצים במוסקבה כל כך התרגשו מהגעתו של הכוכב לעירם, והכינו לו הפתעה בלתי נשכחת - פסל ענק בדמותו אשר משתרע על פני חמישה מטרים! מעניין מי יהיה הראשון שירים את הכפפה ויכין פסל כזה גם לפרוגה שלנו...

יש מקום לכולם

בן זיני וטיילור מלכוב, סטפן לגר, נבו עמרני, אלין כהן ועוד חוזרים לספסל הלימודים בתערוכת צילומים ייחודית לרגל החזרה לבית הספר יחד עם הסטייליסט גילי אלגבי והצלם דניאל קמינסקי. המסר בתערוכה קורא לקבלת האחר והשונה, מניעת אלימות ובריונות על ספסל הלימודים. התערוכה תוצג בכיתה שקופה בקניון רמת אביב בין ה-11 ל-23 באוגוסט בחסות "קרביץ".

© אינסטגרם

גרנדה תוצרת ישראל

הזמרת האהובה, אריאנה גרנדה, פירגנה השבוע למעצבת הישראלית, ברטה. הכוכבת, שזכתה בפרס הגראמי לשנת 2018, קיבלה אותו לידיה על ידי המפיק המוסיקלי שלה כשהיא לבושה בשמלה של המעצבת הבינלאומית ברטה. השמלה נשלחה במיוחד לזמרת מהחנות של המעצבת בסוהו ניו יורק ולדברי ברטה: "זה רגע מרגש ומאוד מחמיא עבורי ולאופנה הישראלית". מזכירים שזו אותה שמלה שעדן בן זקן לבשה בחתונתה.

מלכה בממלכת בני האדם

מלכת המוזיקה הבלתי מעורערת, ביונסה, התראיינה השבוע לראיון טלוויזיה נדיר ששיגע את הרשת, ודיברה על הסרט בו היא מדבבת "מלך האריות" ועל המוזיקה. "פסקול זה הוא מכתב אהבה לאפריקה ואני רוצה לוודא שמצאנו את הכישרון הטוב ביותר מאפריקה, ולא שרק השתמשנו בצלילים". עוד הוסיפה כי: "זה יותר מסתם מוזיקה, כי כל פסקול מספר את הסיפור של הסרט".

 
 

לא שותקת

גמר הישרדות שודר בשבוע שעבר, ואליו הגיעה השורדת, נעמה קסרי, לאחר לידה. אמנם לא העיתוי הכי מושלם, אך היא בכל זאת נראתה מדהים, וממש לא כמו מישהי שיצאה מלידה. לאחר שעיתונאית כתבה עליה כי: "כשנעמה קסרי מגיעה לגמר הישרדות עם מותן צרה, היא מסמנת לנו, הנשים שאינן מופיעות בטלוויזיה, לא רק שזה נורמלי שנשים יהיו חטובות שבועיים אחרי שילדו, אלא שזה גם נורמל שיחזרו לשגרה". כוכבת הריאליטי לא נשארה חייבת וענתה לה בפוסט: "מה נראה לך? שבחרתי את העיתוי של הגמר והלידה? לא! ממש לא, אבל זו התוצאה של הבחירה שלי לצאת להישרדות בפעם השנייה ולהוות מודל של אישה חזקה. יש לך מושג איך זה לעמוד בפריים טיים עם כל המתלווה ללידה כל כך סמוכה, זה לא נוח תמיד – אבל ככה בחרתי – ודווקא בגלל מה שהייתי אמורה לייצג בגמר בחרתי לשדר שאנחנו נשים חזקות".

חוזרים לבצפר

אחרי שחשפנו לכם על הקאמבק של סדרת הקאלט המיתולוגית של ניקלודיאון, "בצפר" ואחרי שחשפנו שיככבו בה עומר חזן וקים אור אזולאי, כעת ניתן לגלות כי כוכב נוסף מהסדרה "אילת" מצטרף לקאסט הסדרה הקומית המתקמבקת. מדובר בשחקן יונתן רוזובסקי שגילם את בן הזוג של אזולאי בסדרה הקודמת. בנוסף לרוזובסקי יככבו ב"בצפר" גם יובל סגל (נתן / הפיג'מות), מתן לקס ("ג'סטה"), כוכבת הרשת והשחקנית גיתית פישר ("תותית") ועוד. אילן רוזנפלד יהיה התסריטאי והבמאי של הפרויקט המסקרן שישודר בהמשך השנה בערוץ טין ניק בהוט וביס.

© צילום: רפי דלויה

כפול או כלום

בשורה מרה לצופים של אחת מתוכניות הריאליטי הממכרות אי פעם - "משפחת קארדשיאן". השבוע נמסר כי המשפחה המפורסמת בעולם נמצאת במגעים בנוגע לחוזה חדש עם ערוץ E ששידר עד כה את תוכניתה. על פי הפרסומים, ההצעה שכרגע עומדת על השולחן מצד המשפחה היא המשך הסדרה לחמש עונות נוספות בתנאי אחד - הכפלת הסכום שתקבל המשפחה. שכן, אם עד אז הסכום עמד על 150 מיליון דולר, כעת יעמוד על 300 מיליון דולר, סכום לא קטן בכלל. מקווים ששני הצדדים יגיעו לעמק השווה ונמשיך לראות את המשפחה הכי מעניינת על מסך הטלוויזיה שלנו!

© צילום מסך מאינסטגרם

פיוס 

מאז הם כבר הוציאו שני שירים, אך אי אפשר לשכוח את הדרמה שעורר השיר "סטאנשוויה" בו הם מארחים את רון נשר ומתחפשים לצמד סטטיק ובן אל בתור שודדים. מאז הוצאת השיר נראה היה כי הצמדים בסכסוך כלשהו אך במופע הענק של עומר אדם, הועלה סרטון לסטורי בו בן זיני נמצא יחד עם סטטיק. אז יש סולחה?
© צילום מסך מהאינסטגרם

לפני כולם

טירוף בית הנייר חוזר לעונה השלישית והכוכבים רצו לצפות בפרקי העונה לפני כולם. "פרטנר" (בשיתוף עם נטפליקס) ערכה מסיבת צפייה ענקית ב-4K ללקחותיה עם מתחם VIP אליו הגיעו הסלבס האהובים וביניהם: אנה ארונוב, אייל קיציס, נוי והדר, מעיין ואביחי ונוספים.

 

© סאן פרג'

בלה צ'או בכל הכוח

במקביל למסיבת הצפייה ואחרי שאתמול (ה') בבוקר התקיימה מסיבת עיתונאים מיוחדת איתו, אמש הגיעה חיימון לרנטה ("דנוור") מ"בית הנייר" להשקה הרשמית של החנות החדשה של דיזל בקניון TLV MALL והשקת הקפסולה של הסדרה. הפעם נכחו בהשקה גם מייסד דיזל העולמי וכוכבים מקומיים כמו: נלי תגר, עומרי מזרחי, טיטי איינאו, נלי תגר, קורל סימנוביץ', שביט ויזל, מלך, ישראל אוגלבו ונוספים. 

יודעת משהו בספרדית. קורל וחיימה
יודעת משהו בספרדית. קורל וחיימה © אלירן אביטל

מסיבה מרגשת

ביום שישי שעבר התקיים אירוע ההשקה הרשמי של המותג החברתי "tiki - taking care". מותג שכל רווחיו נתרמים לעמותות תומכות חולי סרטן וחקר המחלה - אותו הקים סגן סהר כהן יחד עם אחיו שחלה במחלה פעמים ולאחר שאמם נפטרה מהמחלה. באירוע נכחו בהרכב מלא משתתפי ״חתונה ממבט ראשון״, דין הפנר, שגיא ברייטנר, שי וגל רון, כוכבת המירוץ למיליון - עומר נודלמן ונוספים. המותג הושק עם כובע בעיצוב ייחודי שכל הכנסותיו כאמור הולכים למען חולי וחקר המחלה. אם גם אתם רוצים לקחת חלק, לרכוש ולתרום - לחצו כאן.

© יאיר דיין וצרי אדמוני

לא מסתתרים

כפי שחשפנו לראשונה, אלין כהן נמצאת כיום בזוגיות חדשה וראשונה עם טום שלח וכבר לא מסתירים זאת. השניים נראו צמודים השבוע באירוע מתוקשר ראשון – השקת קולקציית המשקפיים החדשה שעיצבה כהן עצמה, למותג SEVEN מבית "אופטיקנה".

© צילום: שוקה כהן

מתפתחת

אשלי וקסמן בקשי עושה את אחד מהצעדים המשמועתיים בקריירה שלה ועוברת למסך הטלוויזיה. מלכת הלייף סטייל והרשת מגיעה לרשת 13 עם תכנית לייף סטייל יומית חדשה בהנחייתה אשר תעסוק בנושאי תרבות הפנאי, הפאן והטיפוח - יהיו בה אורחים, משימות, אתגרי רשת ועצות לחיים. בהצלחה!

 

המעריצים מאוכזבים

הפתעה פחות נעימה קרתה השבוע למעריצי ג'ניפר לופז במנהטן שבאו מרוגשים להופעה שלה. כחלק מסיבוב ההופעות של לופז בעולם (שבמהלכו צפויה להופיע גם בישראל), היא נחתה השבוע במנהטן לתת מופע כמו שרק היא יודעת. מתחילת ההופעה הכל היה כשורה עד שלפתע, בשיר השלישי, קרה משהו בלתי צפוי! הפסקת חשמל ענקית התרחשה בעיר וגרמה להפסקת המופע ולעזיבתם של כ-25 אלף מעריצים מאוכזבים. אך אל דאגה, הזמרת הבטיחה לאותם מעריצים פיצוי.

 

דואט בספרדית

מחדשות מבאסות שנוגעות לזמרת ג'ניפר לופז נעבור למשהו יותר משמח. השבוע נודע כי הכוכב הלטיני מאלומה צפוי לשחק לצידה של הזמרת בסרט חדש של השניים. בסרט ישחקו שני הכוכבים זוג מאורס, כאשר מאלומה ישחק בלופז וככל הנראה הפעם – אנחנו פחות נאהב אותו... מזל שזה רק בסרט.

© צילום: ליאור כתר

האם הם ישרדו?

עוד לא הספקנו לעכל את אירוע הגמר של "הישרדות VIP" שנערך השבוע וכבר מגיעים פרסומים על העונה הבאה. בעקבות הצלחת העונה הנוכחית של הריאליטי הוחלט ברשת לעשות עונת VIP נוספת לתוכנית ועל פי הפרסומים, מי שצפויים לקחת חלק בעונה הבאה כרגע הם: רגב הוד, אילנה אביטל ואלה איילון. עוד נמסר כי השר לשעבר, איוב קרא, החליט לוותר אחרי האודישן על השתתפותו. בנוסף נזכיר שאחרי החשיפה אצלנו, און רפאלי לא הכחיש את המגעים איתו.

 

שואגת כישרון

הזמרת והשחקנית המצליחה, אגם בוחבוט, הגיעה השבוע לפרמיירת הסרט "מלך האריות" בלונדון. לפרימיירה הגיעו לא אחרים מהזמרת הבינלאומית, ביונסה, ובעלה, ג'יי זי, אלטון ג'ון ובן זוגו, פארל וויליאמס, מייגן מרקל והנסיך ארי ועוד שחקני הסרט. בוחבוט מסרה: "אני ממש מתרגשת מהמעמד המדהים הזה, זו חוויה מטורפת של פעם בחיים והזדמנות אדירה בשבילי להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת דיסני העולמי". גאווה!

נסיכת האריות
נסיכת האריות © יחסי ציבור

לא נחה

עוד בענייני אגם בוחבוט - מסתבר שהכוכבת הצעירה לא עוצרת לרגע ומיד אחרי שסיימה להצטלם לתפקיד משחק ראשון על המסך בסדרה "תברחו", בוחבוט מצטלמת בימים אלו לסדרה חדשה של "קשת 12" בשם "עיניים" לצד אגם רודברג וישראל אטיאס. הסדרה תעסוק בזמרת צעירה המפלסת את דרכה בעולם הזמר הים תיכוני. על הסט גילתה רודברג כי בוחבוט למעשה קרויה על שמה.

עזב ולא הסתכל לאחור

רק בשבוע שעבר בישרנו לכם על הצילומים הקרובים של הסדרה הממכרת "תאג"ד" לאחר שנתיים בהן כל כך ציפינו לה, אך נדמה שעליית העונה רק מתרחקת מפעם לפעם. באופן לא לא צפוי, כוכב העונה הראשונה, תומר קאפון, הודיע כי לא ישתתף בעונה הבאה. להזכירכם הצילומים לעונה השנייה היו אמורים להתחיל בעוד כשלושה שבועות ולכן דבר עזיבתו יצרה סערה גדולה מצד ההפקה. סביב עזיבתו עולות שמועות רבות, חלקן טוענות כי הצילומים אינם משתלבים בלוח הזמנים הצפוף של השחקן וחלקן טוענות כי השחקן בחר לעזוב בשל התפקיד שצומצם. בכל מקרה, מי שצפוי לקחת חלק בעונה השנייה הוא השחקן פיראס נאסר אותו אנו מכירים מהעונה השנייה של "פאודה". נאחל לשניהם בהצלחה.

שני צדדים

אחרי אגם בוחבוט, לינוי אשרם ודנה זרמון, גם טיילור מלכוב הצטלמה לקמפיין החדש של "Always Platinum" והציגה גם את הצד הרך שלה וגם את הצד הקשוח שבה במרכז הטניס ביפו.

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות