בינג' בסטייל: הסדרות הכי אופנתיות על המסך. צילום מסך מאינסטגרם iamamurray@

בינג' בסטייל: הסדרות הכי אופנתיות על המסך

אם אתם מחפשים סדרות שעוסקות באופנה כדי להעביר בעזרתן את הזמן but make it fashion, הגעתם מקום הנכון. הנה הצעות לכמה סדרות מלאות בסטייל וביוטי לצפיית בינג' בזמן שההסגר מאלץ אותנו להישאר בבתים

כבר שלושה וחצי שבועות כולנו בבתים, נעים בין הספה, למיטה, למטבח ובחזרה. אם כבר נמאס לכם לרבוץ על הספה בחוסר מעש והבית כבר מבריק מניקיונות, מצאנו את הפתרון המושלם להעביר את הזמן: צפייה מהנה בסדרות אופנתיות, תוך כדי חידוד החושים האופנתיים אחרי תקופה ארוכה שלא השתמשנו בהם כלל.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

האופנה הבאה - Next In Fashion

ז'אנר: תכנית ריאליטי מבית נטפליקס

מספר עונות: עונה אחת 

מספר פרקים: עשרה פרקים

תקציר: הסדרה מביאה לקדמת הבמה מספר מעצבי אופנה מלאי תשוקה, אשר מתחרים על פרס של 250,000 דולר, אותו ישקיע המנצח בעסק שלו. במהלך העונה הם מקבלים משימות לפיהן הם מעצבים דגמים יוצאים מן הכלל. התכנית, משעשעת, מסקרנת ובוחנת מחדש את גבולות אופנה, מונחית על ידי הפאשניסטה אלכסה צ'אנג ומעצב האופנה טאן פראנס. 

קייט קין – Katy Keene

ז'אנר: סדרת דרמה קומית מוזיקלית מבית The CW

מספר עונות : עונה אחת

מספר פרקים: שמונה פרקים

תקציר:סדרת בת של סדרת הנוער המצליחה "ריברדייל". בדומה ל"ריברדייל", גם סידרה זו מבוססת על דמות מ"ארצ'י קומיקס". הדמות המרכזית היא קייטי קין, מעצבת אופנה צעירה, אותה משחקת לוסי הייל מ"שקרניות קטנות". בסדרה מסופר על רביעיית נערות שאפתניות אשר מחפשות את מקומן בעולם. בשונה מסדרת המקור שבה התרחשות העלילה היא עיירה קטנה - ריברדייל, ב"קייטי קין"  הדמויות מנסות את מזלן בעיר הגדולה, בסביבת מנהטן שבניו-יורק.

גירלבוס – Girlboss

ז'אנר: סדרה קומית מבית נטפליקס

מספר עונות : עונה אחת

מספר פרקים: 13 פרקים

תקציר: סופיה מרלו פוטרה מעבודתה בחנות נעליים בסן פרנסיסקו. בזמן שסופיה משוטטת באתרי אונליין, היא רוכשת מעיל אופנוענים וינטג'י משנות השבעים בתשעה דולרים ומוכרת אותו באתר הקניות eBay תמורת 600 דולרים. מקרה זה נותן לה את הרעיון לפתוח עסק אינטרנטי לבגדי וינטג' משלה.

אומני הזוהר – Glow Up

ז'אנר: תכנית ראליטי מבית BBC Three

מספר עונות : עונה אחת

מספר פרקים: שמונה פרקים

תקציר: הסדרה עוסקת בתחרות בין מאפרים צעירים ובהתמודדות שלהם עם אתגרים ססגוניים. הם מתחרים על מנת לזכות בהזדמנות להזניק את הקריירה שלהם בתעשיית הטיפוח בעולם.

 

 

 

 

תגובות