האושפיזין של כל מלש"ב בדרך לגיוס. צילום: באדיבות דובר צה"ל

האושפיזין של כל מלש"ב בדרך לגיוס

האושפיזין הם ללא ספק האורחים שהופכים את הסוכה למה שהיא, אך כשמדובר בתקופה שלפני הגיוס, ישנם מספר דברים שנוכחים בחייהם של כל מלש"ב ומלש"בית. זה הזמן להעריך אותם יותר עד שיגיע תורכם ובינתיים, שפשוף נעים!

השנה, החלטנו לחדש לכבוד החג ולארח בסוכה שלנו שבעה אורחים לא שגרתיים, אבל כאלו שכל מלש"ב כבר הספיק להכיר היטב. אז מי הם שבעת האושפיזין של ערוץ על מדים, שיהפכו את תהליך הגיוס שלכם לחוויה בלתי נשכחת ובעיקר, מלאה בצווים ובטלפונים? זה הזמן להכיר. 

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

הצו שהופך אותנו למלש"בים

הצו הראשון הוא ללא ספק האושפיזין הראשון בסוכה של כל מלש"ב, שכן הוא הביקור הראשון שלכם בבקו"ם. עוברים אותו פעם אחת והוא קובע את הדבר הכי חשוב שילווה אתכם - נתוני האיכות שלכם (הקב"א והדפ"ר), וכן את הפרופיל האישי, שישפיעו על התפקידים אליהם תוכלו להתמיין בהמשך. עדיין לא הגיע תורכם? אל תיכנסו ללחץ. הגיעו אליו לאחר שקראתם על התחנות, ישנתם טוב בלילה וכמובן, עם אנרגיות חיוביות.

© צילום: באדיבות דובר צה"ל

החבר החדש שלכם - מיטב

עזבו רגע את החברים שלכם והכירו את החבר הכי טוב לתקופה של כל מלש"ב - מיטב. אל תהססו לפנות אליהם בכל שאלה שיש לכם, להתקשר אם המועד שקיבלתם לא מתאים לכם, או לבקש מהם מיונים לתפקיד החלומות שלכם. הרי כפי שהם אומרים, מיטב - מתגייסים לשירותך. מי ייתן ואתם לא תצטרכו להמתין במשך שעות על הקו!

© צילום מסך מיוטיוב

האושפיזין מספר אחת של כל מלש"בית - יום המא"ה

את יום המא"ה (מיון, איתור והתאמה) מכירה כל מלש"בית היטב. גם אם לבנות שביניכם לא הלך מזהיר בצו הראשון, זו ההזדמנות שלכן לשפר ולהראות את היכולות שלכן. מיכולות טכניות, דרך הדרכה וסימולציות - שבע התחנות שתעבורנה במהלך היום, תעזורנה לכן להביא לידי ביטוי את התכונות השונות שלכן ויפתחו בפניכם עוד אפשרויות. כל מה שעליכן לעשות הוא לבוא עם חיוך גדול, ראש פתוח ופשוט להיות מי שאתן!

© צילום: באדיבות דובר צה"ל

 שאלון ההעדפות

 אחרי שעברתם את הצו הראשון, השקעתן ביום המא"ה ואפילו הספקתם להתמיין בדרך לאשכול הווי ותקשורת, או לחיל המודיעין, הגיע השאלון המיוחל שכל כך ציפיתם לו - שאלון ההעדפות. זה הזמן שבו כל מלש"ב יושב מול המחשב עם ריכוז מלא וחושב היכן הוא רוצה למצוא את עצמו בצבא. גם אם לא תקבלו בשאלון ההעדפות את תפקיד החלומות שלכם, אל תיכנסו לפאניקה והסתכלו על חצי הכוס המלאה. בטוחים שגם אתם תמצאו את התפקיד שמתאים לכם. 

© צילום מסך מיוטיוב

מיונים, מיונים, מיונים

נכון, צה"ל הוא לא התיכון ואף אחד לא ירדוף אחריכם אם תבחרו שלא להגיע למיונים, אבל זה לא אומר שנכון לוותר עליהם. גם אם לא קיבלתם את המיון שהכי רציתם, חשוב שתגיעו עם ראש פתוח ואל תתעלמו מהזימון. מי יודע, אולי בסוף תגלו שהתפקיד הזה הוא בול בשבילכם.

© צילום: באדיבות דובר צה"ל

 צו לסטורי

כבר כמה פעמים העליתם לסטורי סלפי מהבקו"ם, כתבתם עד מתי, או צילמתם את הזימון שקיבלתם? אנחנו בטוחים שכמו כל מלש"ב טיפוסי, גם אתם הספקתם לעשות זאת כבר מספר פעמים טובות. אל דאגה, בקרוב החברים גם יאלצו להיפרד מכם ויהיו לכם יותר מדי הזדמנויות להצטלם עם המדים שיהיו לכם.

© צילום: באדיבות דובר צה"ל

ייאוש ובאסה - מחוץ לסוכה שלנו

קיבלתם סוף סוף הודעה על השיבוץ שלכם והתחלתם להיכנס לדיכאון, או שמא לא התקבלתם לתפקיד החלומות שלכם והרגשתם שחרב עליכם עולמכם? מותר לכם, אבל עצה שלנו - חכו עם זה. לפעמים בסוף מגלים שהתפקיד שלא התלהבנו ממנו הוא התפקיד בשבילנו. עם חברים טובים, ראש פתוח וחיוך גדול יהיה לכם את השירות הכי משמעותי שרק אפשר, כל עוד תרצו בכך.

© צילום: shutterstock

 

תגובות