הרשימה שלנו: 50 כוכבי הנוער המובילים של ישראל לשנת 2017. צילומים: אורית פניני, משה נחומוביץ', רפי דלויה, יחסי ציבור, אינסטגרם

הרשימה שלנו: 50 כוכבי הנוער המובילים של ישראל לשנת 2017

יום העצמאות הגיע וזה הזמן לרשימה השנתית שלנו המדרגת את 50 כוכבי הנוער המובילים של ישראל. והפעם: מי הזוג שהגיע למקום הראשון, מי הכוכבת המפוברקת שהצליחה להיכנס לרשימה ומי אלו שחותמים אותה?

אחרי שביום העצמאות בשנה שעברה הבאנו לכם בפעם הראשונה את הדירוג שלנו ל-50 כוכבי הנוער המובילים של ישראל, החלטנו להמשיך עם המסורת וליצור רשימה חדשה ומפתיעה במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איך הורכבה הרשימה?

צוות פרוגי בחר את הכוכבים שהשנה שלהם (עד כה) הייתה עמוסה בעשייה מעולה עם כמה פרוייקטים שבלטו וכבשו אותנו. כמו כן, גם כאלו שהצליחו להביא איתם במהלך השנה האחרונה כמה ידיעות חמות, מסרים או סיפור מעניין הצליחו להתברג ברשימה - וכמובן כאלו שלא הפסקנו לדבר עליהם בגזרת הקהל הצעיר, לצד שמות חדשים שהם מעין "הכתרה" שלנו בעולם הנוער. 

מה מצפה לנו ברשימה הזאת השנה?

השנה, בניגוד לשנה הקודמת, נכנסו לא מעט כוכבי רשת שהצליחו להפוך לכוכבי נוער בולטים בעולם הבידור וליצור מאחוריהם שלל הישגים, דיבור ו'באז' מטורף. דבר נוסף שבלט ברשימה השנה - הרבה צמדים וחבורות. היו לא מעט כוכבים ששמם לרוב הוזכר בשמם של אחרים או כאלו שהיו בלתי נפרדים ולכן החלטנו לתת להם השנה מקומות משותפים ברשימה.

עשירייה ראשונה

ובמקום הראשון: כפי ששמתם לב, אליאנה תדהר הצליחה לשמור על המקום שלה גם השנה, אלא שהפעם הצטרף אליה לי בירן, מי שהפך לבן הזוג שלה בשנה האחרונה. לי ואליאנה לא ירדו מהכותרות וסיפקו לנו יחד כמה סיפורים מעניינים. כמובן שלצד זה יש להם גם הישגים בעבודתם הכוללת את: "או בוי" ו"לוקחים את הזמן" ביחד, ובנפרד: המחזמר "פשוט לאהוב אותך", "ארבע על ארבע", "היי סקול פסטיגל 2", הסרט הקצר "פזמון חוזר" ופרוייקט בחו"ל / אצל אליאנה, ואילו אצל לי השנה כללה עד כה סינגל חדש אחרי הפסקה מוזיקלית ארוכה, מופע "או בוי", כתיבת השירים לסדרה, והשתתפות בסרט הקצר "ההתבגרות". 

לי ואליאנה מגיבים
 

אחריהם מגיעים שלושה כוכבים מוזיקלים: סטטיק ובן אל שהפכו פשוט לסופרסטארים אפילו יותר מן השנה הקודמת ומצאו את עצמם גם כשופטים ב"הכוכב הבא" וגם על בימות הפסטיגל ובקמפיין גדול. במקום השלישי, נועה קירל שהפכה למותג הצעיר הכי חם, קיבלה תפקידים נחשקים ואף חיממה את לאלי אספוסיטו.

מיד אחריהם אפשר למצוא את כוכבי הנוער הקלאסיים והאהובים: עומר דרור, שירן סנדל ודניאל מורשת שהמשיכו בעשייתם המעולה ב"פסטיגל" וב"כדברא" (בהתאמה). דרור אף השתתף בסרט שעתיד לצאת בקיץ (יחד עם קירל). דניאל ליטמן במקום השביעי עם תפקיד קומי ראשון ב"צפוף" וטבילה משמעותית בעולם המבוגרים ("פול מון", "שלטון הצללים") וכמובן כתיבת שיר עם אדיר גץ. שגיא ברייטנר (מקום 7) הוא אחד מהדוגמאות לכוכבי הרשת שלא הפסיקו לייצר לנו סיפורים - בין אם הליהוק המטורף ל"הישרדות" ועד קמפיינים נחשקים, השתתפות במופע והנחיית תכנית טלוויזיה - לא מצאנו שבוע אחד שלא העלנו אייטם עליו. אחריו שירה נאור שאחרי כל כך הרבה שנים בתחום פרצה השנה ובגדול והפכה לאחת הבולטות בתחום.

את העשירייה הראשונה סוגרת כוכבת היוטיוב, אשלי וקסמן בקשי, שהשנה היא ללא ספק יצאה מהרשת עם קמפיין, תכנית משלה ומופע בימתי.

עשירייה שניה

ובמקום ה-11: קים אור אזולאי. אם לרגע תהיתם תהיתם אם "גברת אזולאי" הצעירה היא טרנד חולף, אז ממש לא. לבחורה הצעירה יש אבק כוכבים שלא מפסיק להתפזר לכל עבר ואנרגיה בלתי נגמרת שיכולה לייצר חשמל לכל המדינה. השנה היא השתתפה בכמה תכניות, וביניהן גם "נו פילטר" שלנו, בקמפיינים, פגישה צפופה עם ג'יג'י חדיד, ואף עיצוב קולקציה משלה. סוואג!

קים אור אזולאי מגיבה
 

את המקום ה-13 קיבלו טום באום, גפן ברקאי, דניאל גד וג'וי ריגר שלא הצלחנו להוריד מהם את העיניים כשכיכבו ב"או בוי" (שתחזור כבר!!!), הם היו כל כך מושלמים שם יחד שהיה קשה לנו לחלק לכל אחד מקום אחר ולהחליט למי מהם מגיע מיקום גבוה או נמוך - אז פשוט איחדנו אותם. "או בוי" זה הכי הפרויקט הכי בולט שלהם השנה, כזה שנתן להם בכבוד את המקום ה-13. 

עוד בעשירייה: עמית רהב ונוה צור שעלו במיקום שלהם - למרות שלרוב כיכבו בתפקידי משנה, הם לגמרי הצליחו לגנוב את ההצגה ולהפנות את הדיבור אליהם. נוה אף עובד בימים אלו על קריירה מוזיקלית בנוסף למשחק ואילו רהב גרם לשינוי עם תפקיד גאה על המסך. תובל שפיר ירד למקום ה/18 אך עדיין מכובד / הפרויקטים הגדולים האחרונים שלו היו הפסטיגל וסדרת לימוד כדורגל, וכן לא הפסקנו לדבר על כך שהוא עבר לגור עם דור קדוש, אבל אנחנו עדיין דורשים לראות אותו כמה שיותר על המסך בתפקידי משחק - הוא קצת חסר. גל גדות מתמקמת אצל הנוער במקום ה-19 ואילו את העשירייה הזו סוגר כוכב הרשת סטפן שסחף את כל בני הנוער בארץ (ועוד שלל מעריצים בחו"ל) וגרם להם לרקוד יחד עם אתגרים מקוריים.

עשירייה שלישית

ובמקום ה-21: עדי ביטי ממשיכה לצבור תאוצה ובינתיים נראה שהולך לה מצויין עם סינגלים שמצליחים לסחרר את היוטיוב, השתתפות במופע "שוברים את הרשת" והנחייה היסטרית לצד טל מוסרי ב"צ'מפיונסניק". אחריה יוצרת "שוברים את הרשת", מעיין רובין (נועה פילטר) שהפכה לכוכבת לכל דבר הן בטלוויזיה והן ברשת.

עוד בעשירייה: דין מירושניקוב חוזר לתודעה אחרי הפסקה מאז ימי "השמיניה", הוא מסתמן כאחד מהחתיכים שוברי הלבבות ומאחוריו, עד כה ב-2017, שני תפקידים בולטים בסדרות המדוברות של השנה. במקום ה-24 מגיעים עוד צמד חמד - דין גרבר וגילי איצקוביץ' שפרצו אל חיינו ב"כדברא" של ניקלודיאון בתפקידים ראשיים, אלא שזה לא נגמר בזה וקצת אחרי שהחלה הסדרה, השניים חשפו את היותם זוג גם במציאות, מיד הם קנו אותנו ולא הפסיקו לתעד את הזוגיות בכל רגע אפשרי. עם כל הדבק (המתוק) הזה, מי אנחנו שנפריד ביניהם כאן?

גילי ודין מגיבים
 

את העשירייה חותמת כוכבת הנוער הבלתי מעורערת שפרצה השנה ועשתה זאת בגדול גם בקרב המבוגרים - אגס קימל! נכון, אגס היא לא דמות אמיתית אלא פארודיה של "ארץ נהדרת" על נועה קירל (מקום 3), עדי ביטי (מקום 21) ואגם בוחבוט (בהמשך הרשימה) אבל שני להיטים הספיקו לה כדי להפוך לדבר הכי חם ולתחפושת פורים לוהטת. למי ששם לב, הרבה לפני שהרכבנו את הרשימה אגס פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא לא מתביישת להיות ברישמת המובילים של פרוגי - אז שאנחנו נחלוק עליה? מילפקאווי! 

עשירייה רביעית

ובמקום ה-31: עמית פרקש שחוזרת ובגדול עם שלושה סרטי קולנוע: "מסע בטבעת", "כמעט מפורסמת" ו"מועדון החנונים - הסרט", כמה שהתגעגענו אלייך - ועל כן את לגמרי נכנסת לרשימה!

עוד בעשירייה: המנחים האהובים טל מוסרי ועודד פז הנצחיים שממשיכים להוביל את הילדים והנוער בערוצים שלהם (ופז אפילו בערוץ יוטיוב משלו), קטריקס ודורון הוכיחו שהם לא חיקוי של שום דבר אלא הם ה/דבר הכי חם בפני עצמם עם להיטי נוער חזקים שכיכבו בשנה האחרונה. אביב פנקס נכנסת למקום ה/34 לאחר תפקיד ראשי ומוזיקלי בסדרת הנוער של ערוץ הילדים / "פלאשבק" ובכך הראתה לנו שהיא לא רק דמות צד ב"נעלמים" אלא כוכבת גדולה שעוד נשמע עליה ובזכות התפקיד הזה היא לגמרי גרמה לנו להתאהב בה.

אביב פנקס מגיבה
 

שיר מורנו מסתפקת השנה במקום ה-36 היא אמורה ללדת בכל רגע ולכן לקחה צעד אחורה בכל הנוגע לתפקידים חדשים. ובכל זאת, אי אפשר היה לפספס את העובדה שהיא כיכבה לנו בכותרות בדיוק בגלל זה ואת ההשתתפות שלה ב"איחוד החממה" ובתפקיד קטן בסרט הקיץ של "מועדון החנונים".

את העשירייה הרביעית סוגרת אגם בוחבוט שהשנה הביאה איתה משהו קצת בוגר יותר ושונה ממה שזכרנו והיא לחלוטין שמה חותמת במוזיקה המקומית.  

עשירייה חמישית

ובמקום ה-41: אנחנו לא באמת יכולים להוריד את העיניים מהעיינים של ספיר בן רובי. על אף שעוד לא ראינו אותה בעונה הנוספת של "נעלמים" (שעתידה להצטלם בחודשים הקרובים), היא הצליחה לשמור על עצמה בתודעה עם מעריצים נאמנים, הופעות מיוחדות (גם הערב בעצמאות), קמפיינים ברשת ואפילו בסיפורים שלא היו לה שליטה עליהם - כמו למשל בן הזוג החדש וההורס וההאקר הארור.

עוד בעשירייה: מבול של צמדים. זה מתחיל מהשחקנים העולים עומר חזן ונאיה פדרמן שכל אחד מהם מטפח קריירה בנפרד, חזן כיכב השנה בקמפיינים, שבוע האופנה וכן ב"אונליין" של ערוץ הילדים, ונאיה כיכבה ב"בית הכלבים", המחזמר "בילי אליוט", "לצבי יש בעיה" וכן תככב הקיץ בסרט ב"ג'סטה". למי שלא התעדכן - השניים הם גם בני זוג פוטוגניים במיוחד ומלאי אהבה אחד כלפי השני - ולכן המקום שלהם כאן הוא לגמרי ביחד. מקווים שגם האוסקר יהיה משותף - ומי צריך לאחד בין בראג'לינה שיש לנו כאלו משלנו?! אחריהם צמד מוזיקלי מיוחד שהפך לדבר הויראלי הכי נעים באוזן - עמית ויהונתן. השניים יוצרים משאפיים מוזיקלים שמתחברים בצורה מופלאה וקסומה, מעין אגדה חיה של דיסני. אנחנו היינו רוצים לשמוע סינגל מקורי יחד - אבל עד אז תמשיכו בעבודה המדהימה שלכם.

עמית ויהונתן מגיבים
 

במקום ה-44 הגיעה עדי שרון שפרצה בעונה החדשה של "ראש גדול" עם ניחוח של "אני כאן בשביל להישאר", דנה פרידר מסתפקת במקום ה-45 כיוון שזו לקחה צעד אחורה מעולם הנוער לטובת התמקדות בעולם הבוגר יותר וכבר הצליחה לקטוף כמה תפקידים בולטים שעוד נראה בקרוב. כוכבת "כדברא", אביה מלכה, מקבלת את המקום ה-47 בזכות תפקיד ראשי מוצלח והיא גם סוג של הכתרה שלנו לשנה הקרובה, מיד אחריה און רפאלי שהחליט השנה לעשות את מה שכולם חיכו שיעשה ופרץ בגדול עם תפקיד ב"פול מון" ובסרט "ג'סטה", אחריו שותפו ל"פולמון"- איתמר זהר ביחד עם השותף מהחלומות - אלעד פרץ, הם נקראים צמד "ליברה" וסביר להניח שכבר הספקתם להתאהב בסרטוני היוטיוב שלהם שהפכו את החיים של כולנו למחזמר אחד גדול.

את הרשימה סוגרים להקת בויבנד שמלבד העבודה עם ג'ורדי הפתיעו ביציאה רשמית מהארון, שמו קץ לשמועות וסקרנו אותנו - מה יעלה בגורל השירים העתידיים. האם הם יהיו שירי האהבה לבני מינם?

יום עצמאות שמח!

קרדיט תמונות: אינסטגרם, משה נחומוביץ', רפי דלויה, ירדן הראל, אור גפן, אורית פניני, ירון ברנר, רונן אקרמן, ערן לוי, gettyImages, ארץ נהדרת, קוקה קולה, אלירן אביטל, יוטיוב, יחסי ציבור.

תגובות