שיק, שק שוק: הכוכבים מתייצבים באירוע גורלי במיוחד! . צילום: אביב חופי

שיק, שק שוק: הכוכבים מתייצבים באירוע גורלי במיוחד!

מגזין הבידור ״פנאי פלוס״ חגג עשור למדור הכי מזוהה איתו, ״שיק ושוק״. הכוכבים הכי יפים וזוהרים בביצה, התייצבו אחד אחרי השני באירוע הגדול, כשהם לבושים בבגדים הכי יפים שאי פעם תראו אותם. אז מי הכי השקיע ומה הסיבה לקארה של אליאנה?

כמה זמן אתם חושבים שהכוכבים עומדים מול המראה ובוחרים את האאוטפיט היומי? כמובן שלא הרבה, אבל אמש (ב׳), המצב היה קצת שונה. כמו בכל שנה, מגזין הבידור ״פנאי פלוס״, מקיים אירוע גרנדיוזי לציון המדור הכי נחשב שלו, ״שיק ושוק״, ומזמין את כל הכוכבים הכי יפים ושיקים לאירוע שכולו מלא בסטייל. המפורסמים צעדו על השטיח האדום בלבוש שלא היה מבייש את הסטייליסטים הגדולים מעבר לים, והוכיחו לנו שגם בישראל אפשר להיראות ממש כמו בהוליווד. 

 
לי ודר מאוהבים מתמיד © ראובן שניידר
כן כן, את שיק
כן כן, את שיק. פרידר קייצית ©  ראובן שניידר
סטיילללל
מחשופוש. ירדן הראל בלוק היסטרי ©  ראובן שניידר
בחרת לבד?
בחרת לבד? אלכסה בשחור לוהט ©  ראובן שניידר

אז מי הגיע לאירוע, נשנש אוכל בריא וצפה בסרט "הפמליה"?
 אושיות האופנה שגם הפעם הוכיחו לנו שהטייטל מתאים להם בול, מור סילבר וירדן הראל שנהרו לסינמה סיטי בגלילות שם התקיים האירוע, כוכבת הילדים שהסתפרה קארה במיוחד לסרט של ״גאליס״ אליאנה תדהר, מלכת היופי במיל׳ לירן כוהנר עם מלכת היופי הנוכחית מעיין קרן המקסימה, דנה פרידר שרצה מהשקה להשקה, כוכבת "שבט צוצלת" נלי תגר, השחקן עומר דרור, והקבועים אלכסה דול ורז זלצרמן, שהגיעו לאירוע והבריזו מהחתונה המדוברת של חברם למירוץ, וובה.
 
עומר דרור משיק את התספורת החדשה
עומר דרור משיק את התספורת החדשה © ראובן שניידר
ממותגים!
ממותגים. טום ואוריאל מתמנגלים ©  ראובן שניידר
אליאנה תדהר בלוק החדש
אליאנה תדהר בלוק החדש ©  ראובן שניידר
 
רגע הרשימה ממש אבל ממש לא נגמרה: הצמד הבלתי נפרד טום באום ואוריאל יקותיאל שכנראה גם לא קיבל הזמנה לחתונה, הזוג המלכותי והפוטוגני לי בירן ודר זוזובסקי שהגיעו באיחור אופנתי, מיה דגן שתככב בקרוב בסדרה בערוץ הילדים, המלכה האם לאה שנירר, כוכבי "פאודה" צחי הלוי ורונה לי שמעון, ג'קי אזולאי, הדוגמנית ניבר מדר מינוס בן הזוג מייקל לואיס ועוד רבים וטובים. 

מיה דגן ברזון מדאיג
מיה דגן ברזון מדאיג © ראובן שניידר
מתרגלת לתהילה. מעיין קרן מלכת היופי החדשה
מתרגלת לתהילה. מעיין קרן מלכת היופי החדשה ©  ראובן שניידר
החבורה בהרכב חסר. הראל, תדהר וכוהנר
החבורה בהרכב חסר. הראל, ארונוב וכוהנר ©  ראובן שניידר

 

תגובות