רכילות בקטנה: היוטיובר שחטף אגרוף מאון רפאלי. צילום: מתוך אינסטגרם @onrefaeli

רכילות בקטנה: היוטיובר שחטף אגרוף מאון רפאלי

השבוע ב"רכילות בקטנה": הקרדשיאן מתפרקים, השאלה על תקווה שסקרנה את כולם, האם "זאב צעיר" חוזרת גם: למה שירן סנדל לא בירכה את אליאנה על האירוסין?

אם הייתם עסוקים בלחפש מה לעשות בזמן ההסגר ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מרפסת של כוכבים

אייל גולן ובתו אלין גולן חוברים לשיתוף פעולה מוזיקלי ויבצעו שיר חדש עם מיטב כוכבי הילדים והנוער המוכרים והאהובים של HOT. השיר המיוחד, ״ילדי המרפסות״ נכתב על ידי דולי ופן והופק על ידי חברת ADD. מדובר בשיתוף פעולה שמטרתו להעלות את המורל ולעודד את הילדים והנוער בתקופת משבר הקורונה. השיר, צפוי לעלות בימים הקרובים ובין כוכבי הנוער האהובים ניתן למצוא את: קים אור אזולאי, עומר חזן, קווין רובין, שירלי לוי, אנה זק, שירה לוי, גפן ברקאי, טל מוסרי, דניאל ליטמן, גאיה גור אריה, יובל סמו, דניאל גד, שירן סנדל, אורי לייזרוביץ ועוד...

© צילום מתוך הקליפ

מה זה?

במהלך העונה של "האח הגדול" אחת הדיירות הבולטות הייתה תקוה גדעון. אם הסתכלתם טוב ובחנתם, בכל בוקר מחדש, רושמת תקווה על ידה מספר ארוך. מי שלא הבין את המשמעות - יש לכך הסבר! המספר הינו מספר הימים בהם אברה מנגיסטו נמצא בשבי החמאס ועדיין לא חזר לארץ. בהחלט יוזמה מרגשת. בנוסף, השבוע לא עבר קל על המשפחה של תקוה, שנאלצה להגיש תלונה על איומים. אחד מהצופים הכנראה יותר אדוקים, החליט לאיים על חייה של הדיירת. מזכירים כי זו תוכנית ריאליטי ולא משנה באיזה צד אנחנו - כולנו בני אדם!

סכסוך?

אנחנו עדיין שמחים מהחדשות על האירוסים של לי ואליאנה (כן כן, עוד מאז - הם הפאוור קאפל שלנו!), מסתבר שמי שרק עכשיו גילתה על המאורע זו שותפה של תדהר לסדרה "גאליס" ושל הזוג ב"או בוי", שירן סנדל. אם לא הבנתם למה עד כה הכוכבת לא בירכה את הזוג המאושר, זה לא בגלל סיכסוך, אלא בגלל שהיא בכלל לא ידעה על החדשות! סנדל סיפרה שרק השבוע גילתה על האירוסין של השניים, וכי לפני חודש הייתה עסוקה באבל על הכלבה שלה.

אופסי
אופסי © צילום: אלי סגל

זאב נגד קורונה

בזמן שכל העולם בהסגר ומנסה למצוא תעסוקה, אחד השחקנים היותר אהובים עלינו, הגדיל ראש והחליט לבקש משהו שכולנו מחכים לו הרבה זמן! טיילר פוזי, כוכב "זאב צעיר", צייץ השבוע כי הוא חושב שזה בדיוק הזמן להחזיר את הסדרה האהובה למסכים - ואפילו נתן רעיון לעלילתה! אנחנו בעד, רק חבל שהערוץ המשדר אותה ענה בתגובה כי הלוואי והם יכלו. אנחנו עדיין מחכים, ואם כבר, תחזירו גם את אליסון איכשהו, על טבעי שכמוכם.

© צילום מסך מהסדרה

חשיפה נוספת!

אחרי שחשפנו לכם כי עומר חזן וגאיה גור אריה הולכים לככב יחד במיני סדרה חדשה של ניק, תרשו לנו לחשוף שמות נוספים. מדובר בכוכבות "נעלמים" ספיר בן רובי ונועם לוגסי. הבנות האהובות יככבו בסדרת הנוער בהשראת הקורונה אשר יצלם כל אחד מביתו, בעקבות המצב. מחכים לזה!

© ענת מוסברג

מצטרפת לנעלמים

ואם כבר בענייני "נעלמים": השחקנית גאיה שליטא כץ הספיקה לככב לנו על המסך באינספור תכניות וסדרות - "החממה", "צפוף", "מטומטמת", "סנאפטוק", "גיבור אמיתי" - והרשימה עוד ארוכה. בעבר, מלבד לכך שהיא ככה ב"החממה", וששם התאהבנו בה - היא גם לקחה חלק בכתיבתה של העונה השלישית, תחום שלמדה בעבר באופן מקצועי. כעת, שנים אחרי, השחקנית ממשיכה עם עניין כתיבת הסדרות, והפעם היא תקח חלק בכתיבת העונה הרביעית של סדרת הנוער המצליחה. אנחנו כבר כל כך מחכים! 

© צילום מתוף אינסטגרם

חם בחממה

בהמשך ישיר: אתמול (ה') הגיעה אל סיומה סדרת הסיפור בהמשכים של "החממה נגד הקורונה", המגוללת את סיפורם של דמויות הסדרה בהווה בו הם נלחמים בנגיף. בתחילת הסיפור נודע כי אלה לי חזרה ליפתח לאחר פרידה מפתיעה מדניאל, אך גולשים ומעריצים רבים לא יכלו שלא לכעוס על המהלך ופגיעה בזוג שלדעתם מתאים יותר. אך אל דאגה (זהירות ספויילר!), לשמחת המעריצים, גיורא חמיצר ונועה פניני החליטו להשיב את 'ללניאל' זה לזרועות זו. אגב, כשגאיה נשאלה בלייב של לי ואליאנה איזה זוג היא מעדיפה יותר, ענתה כי מבחינה תסריטאית היא אכן מעדיפה את הציוות הרומנטי של דניאל ואלה לי.

לנצח!
לנצח! © מתוך החממה, טין ניק

צדיקה

מאז שהקורונה הגיחה אל חיינו, סלבס רבים מראים את טוב ליבם ותורמים רבות. גם טיילור סוויפט החליטה לעשות זאת. כאשר הכוכבת נתקלה בפוסטים שכתבו מעריציה, שאיבדו את עבודתם בשל הנגיף - העבירה לכל אחד מהם 3,000 דולר! פרוגה מוסרת שאפו!.

© צילום: Gettyimages.IL/Jamie McCarthy‏

פורשת מהקרדשיאנ'ס

היו על כך המון שמועות בעבר, לאחר מכן קורטני אישרה אותם, וכעת, כשמשפחת קרדשיאן חזרה לשידור בעונה נוספת  - השמועות נכונות: קורטני קרדשיאן אכן עזבה באופן רשמי וסופי התוכנית המשפחתית. הסיבה לטענתה: רוצה להתעסק במשפחתה ובגידול ילדיה. כבר בפרומו לעונה ה-18, והאחרונה של קורטני, ראינו כי קים מחטיפה לה אגרופים. האם יש קשר בין הפרישה לאגרופים? יכול להיות, אך נזכיר כי בשנים האחרונות שתיהן רבו המון פעמים וקים אפילו איימה לפטר אותם, אם אתם זוכרים. בכל מקרה, אנחנו נמשיך לרחרח ולעדכן בהתפתחויות. 

© אינסטגרם

בידודצ'לי

רגע אחרי שהוא מצילומים בברזיל של "זוג מנצח VIP" לצד בת זוגו, טיילור מלכוב, ורגע לאחר שהצמד שיחרר שיר חדש בשם "קוצ'י מוצ'י" - כעת בן זיני לוקח את המשפט שמאפיין אותו - " רוצה לבוא לישונצ'לי?" (הם אפילו הוציאו שיר וקמפיין על כך), ומשלב אותו עם תקופת הקורונה. כוכב הרשת הוציא ליין של מסכות שעליהן כתוב "רוצה לבוא לבידודצ'לי?", על מנת להעלות את המורל. כל ההכנסות מרכישות המסכות יתרמו לטובת רכישת ציוד רפואי למחלקות שנלחמות עם נגיף הקורונה הארור. 

© צילום מסך מאינסטגרם

שמע ישראל!

ללא ספק זה היה השבוע של הבליבריות הישראליות בלייבים של ג׳סטין ביבר, אחרי שהעלה מעריצה היסטרית במיוחד ביום שלישי האחרון, הכוכב הקנדי הבינלאומי העלה מעריצה נוספת לשידורי הלייב שלו כשהפעם שוחח איתה קצת יותר. ביבר הפתיע את הצופים (ואת המעריצה עומר) כשבירך בעברית את ברכת "שמע ישראל" ואף נזכר בקעקוע בעברית שעשה בארץ הקודש (עם שמו של ישו). אך הבשורה האמיתית באמת הייתה כשסיפר לעומר כי הוא ככל הנראה יופיע בישראל בשנה הבאה. בכפוף לתנאי הקורונה, כן?

סוף לשמועות

כבר תקופה ארוכה ארוכה שהשמועות אומרות שכוכבת הרשת, אנה זק, והזמר, רועי סנדלר, מנהלים זוגיות צמודה, אך עד כה השניים מכחישים. בעקבות הקורונה, החליט אייל גולן (שגם החתים בשבוע שעבר את סנדלר בחברה שלו) לערוך הופעות לייב דרך הרשתות החברתיות שלו כדי להרים את מצב הרוח. בתחילת השבוע הוא אירח גם את סנדלר, אך בטעות פלט משפט שהסגיר את הזוגיות שלו עם זק. רגע לפני שסנדלר התחיל לשיר את הסינגל החדש שלו - "פרפרים של אהבה", גולן זרק לעברו: "תשלח את הפרפרים שלך לבסיס". למה? ככל הנראה מפני שהכוכבת התגייסה ממש לא מזמן לצה"ל, ובעקבות הקורונה נאלצה לסגור חודש טירונות בבסיס - מה שמונע מהם להיפגש זמן רב. 

© צילום מסך מאינסטגרם

סוף סוף 

הילד של דרייק וסופיה נולד לפני כשנתיים, אך עד היום אף פעם לא זכינו לראות תיעוד של הילד. אנשים כבר התחילו להיות סקפטים ולשער השערות מוזרות בנוגע לנדון, אך השבוע, לאחר שנתיים של המתנה - דרייק חושף לראשונה את התינוק בחשבון האינסטגרם שלו, עם תמונה בה מופיעים הוא, בנו וסופיה (אם הילד, כאמור). כזכור, דרייק וסופיה גרים כל אחד לחוד, אך נראה שהם שמחים ומאושרים. כמו כן, הפעם הראשונה שדרייק דיבר על הילד היה באחד משירי האלבום שלו: "לא הסתרתי את הילד שלי מהעולם, הסתרתי את העולם מהילד שלי", וזאת לאחר שמונה חודשים מיום היוולדו.

גיים און

רגע לפני שצילומי הסרט "פול ספיד" הופסקו, עידן תלם חווה רגע כואב במיוחד. בחזרות לסצינה עם און רפאלי - בה השניים מתווכחים ומגיעים לאלימות, רפאלי החטיף בטעות מכה אמיתית ליוטיובר שנפל לאחור. רפאלי נלחץ מהסיטואציה ומיד דאג לשותפו למשחק. אל תדאגו, הכל נגמר באווירה טובה ובחיוכים, כמה דקות אחר כך הכל המשיך כרגיל, עד אשר הקורונה עצרה הכל, כן?

 

חוגגים למרות הכל

השבוע, פירסמה דניאלה קריסטיה שאמה נושאת את נגיף הקורונה. אך זה לא מנע ממנה לחגוג לאמא שלה את יום הולדתה ה-44 כפי שצריך. דניאלה הגיעה אל מתחת למרפסת ביתה של אמה ושרה לה יום הולדת שמח. כמובן שדניאלה לא וויתרה גם על מתנה, זר פרחים ועוגה מהממת. היא ריגשה אותנו עם הברכה שלה כשכתבה: "יום הולדת לאמוש שלי, קצת שונה, קצת מוזר, יום הולדת שבו אני לא מחבקת את אמא אבל שולחת לה חיבוק ונשיקה מרחוק. השנה אני רוצה לאחל לך קודם כל בריאות, שנעבור את התקופה הזו ושתחלימי כמה שיותר מהר! תודה שלימדת אותי שאהבת חינם היא חלק מהיום-יום שלנו". 

אופסי?

בר מיניאלי חשפה בתכנית החדשה של אורי לייזרוביץ' ב-HOT, "חי בבית", שהיא נמצאת בזוגיות אך לא רצתה לחשוף מי הבחור המאושר. מסתבר שהחבר אינו אלמוני, אלא הם עבדו יחד בעבר בסדרה, ושם בעצם התחילה מערכת היחסים ביניהם. הם עדיין מצליחים להיפגש ולשמור על זוגיות תקינה בתקופת הקורונה, כשהם מגיעים אחד לשני ברכבים פרטיים ולא בתחבורה ציבורית. מיהו הבחור שמנהל זוגיות עם מיניאלי מתחת לרדאר? נמשיך לעקוב.

© צילום: דור זינגמן

 

 

תגובות