70 כוכבי הנוער המובילים של ישראל לשנת 2018. צילומים: אינסטגרם, ירדן הראל

70 כוכבי הנוער המובילים של ישראל לשנת 2018

יום העצמאות הגיע וזה הזמן לרשימה השנתית שלנו. והפעם, לרגל העשור החדש של המדינה, בחרנו את-70 כוכבי הנוער המובילים של ישראל. מי הכוכבת הנוצצת שקטפה את התואר הנחשק? אילו כוכבי רשת עלו למעלה ומי חותמים את הרשימה?

אחרי שבימי העצמאות הקודמים התחלנו מסורת מיוחדת ובה אנו מדרגים את 50 כוכבי הנוער המובילים של ישראל, הפעם, לרגל העשור החדש של המדינה, הגדלנו את הרשימה ל-70 כוכבים אהובים במיוחד. אז מי הכי המובילים שיש? קבלו את הרשימה המלאה שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איך הורכבה הרשימה?

צוות פרוגי בחר את הכוכבים שהשנה שלהם (עד כה) הייתה עמוסה בעשייה מעולה עם כמה פרוייקטים שבלטו וכבשו אותנו. כמו כן, גם כאלו שהצליחו להביא איתם במהלך השנה האחרונה כמה ידיעות חמות, מסרים או סיפור מעניין הצליחו להתברג ברשימה - וכמובן כאלו שלא הפסקנו לדבר עליהם בגזרת הקהל הצעיר, לצד שמות חדשים שהם מעין "הכתרה" שלנו בעולם הנוער. 

מה מצפה לנו השנה ברשימה?

לא מעט הפתעות. כוכבי הרשת שבשנים הקודמות היו אי שם ברשימה - התחזקו במיוחד והגיעו לטופ, כך גם כוכבים צעירים שבשנים הקודמות היו די בהתחלה שלהם ואילו השנה זינקו גבוה בקריירה וברשימה. בנוסף, לא מעט כוכבי אופנה שונים התברגו השנה בין ה-70 המובילים וגם הפעם יש לא מעט צמדים.

פותחים את הרשימה

ובמקום הראשון: נועה קירל! אחרי שבשנה שעברה דורגה במקום השלישי והמכובד, קירל בת ה/17 זינקה השנה בענק. השנה שלה הייתה עמוסה בפרוייקטים ובקמפיינים כך שלא באמת היה אפשר לפספס אותה, ושלא נדבר גם על כיכוב מכובד במדורי הרכילות. קירל השיקה השנה סדרת נוער מצליחה, "כפולה", בכיכובה שכבר מתוכננות לה עוד שתי עונות נוספות, תפקיד ראשי במחזמר חנוכה, תפקיד בסדרת דרמה של HOT, הנחיית עונה נוספת של "ליפסטאר", שיתופי פעולה מוזיקליים (כמו עם סטפן ואגם בוחבוט), ייצוג ישראל בטקס  פרסי ה/EMA, ונבחרה לשבת על כס השיפוט ב"גוט טאלנט ישראל" ובכך הפכה לשופטת הצעירה ביותר בעולם בפורמט. בנוסף, השיקה מוצרים נלווים ממותגים תחת שמה ותחפושת פורימית רשמית שלה, תוסיפו לזה מגעים לפסטיגל הבא - והנה לכם סיבה מוצדקת לתואר - כוכבת הנוער המובילה בישראל.

נועה קירל באולפן פרוגי
 

 

אחרי קירל אפשר למצוא כוכבים ראויים לא פחות על התואר - סטטיק ובן אל. שבין השירים הממכרים, עונה נוספת ב"הכוכב הבא", זכייה כהרכב השנה של גולשי פרוגי, הקמפיינים האופנתיים, ההיסטריה והפסטיגל / חתמו השנה על חוזה הקלטות בינלאומי ענק ל/10 השנים הבאות עם שירים חדשים (בנוסף לאלו הקיימים שיקבלו רימייק מתורגם) בנוסף, יש להם מופע עלילתי על הפרק, תחפושות רשמיות וסלנג שכבר הוטמע בכל מקום. כולם מסתכלים עליכם!

במקום ה/3: כוכבת הרשת, הפאשניסטה ומעכשיו גם השחקנית / קים אור אזולאי. היא פרצה אל חיינו כמתמודדת ב"הבנים והבנות" והצליחה להפוך להיסטריה מהלכת. האנרגיות שלה לא נגמרות אף פעם וכך גם ההפתעות שמביאה עמה אזולאי הצעירה. בלוגרית האופנה המצליחה, השיקה קולקציות משלה לכל דבר אפשרי, זכתה בתואר "אייקון האופנה של השנה" על ידי גולשי פרוגי, פורסמה בחשבונות אינסטגרם בינלאומיים, קטפה קמפיינים נחשקים, כיכבה על הבמות ("שוברים את הרשת") וקטפה ארבעה תפקידי משחק שונים / "ככה זה" (yes) לצד אסי כהן, "יש לה את זה" (קשת") לצד ניב סולטן ועוז זהבי, "אילת" (HOT3) עם ה/BFF עומר חזן שתעלה בהמשך השנה וסדרת הנוער האינסטגרמית "אינסטה בייב" שם תככב בתפקיד הראשי. מה עוד מחכה לנו? אין לנו מושג!

במקום השלישי © אינסטגרם

מיד אחריה: לי ואליאנה שממשיכים להציג זוגיות אוהבת ופוטוגנית, כיכבו יחד בפסטיגל ועתידים לככב יחד כזוג בסדרת נוער חדשה ("פוראבר"); עומר דרור שכיכב במחזות נוער ובתיאטרון, קטף תפקיד בסדרת דרמה של HOT, תפקיד ראשי ב"כפולה" ועתיד להבחן לסרט בינלאומי בקרוב; אנה זק שממשיכה להתהדר במיליוני עוקבים, קוטפת קמפיינים, הוציאה השנה שירים שהפכו להצלחה מסחררת ברשת ואף נבחרה לשיר את שיר הנושא של הסרט "עד הקצה" (ג'סטה 2).

עוד בעשירייה: דניאל ליטמן שהפך לאחד הכוכבים הנחשקים בתעשייה; עומר אדם ששובר שיאים של עצמו בכל פעם מחדש; עומר חזן שהפך לאליל הבנות החדש והשנה כיכב ב"אחותי קפצה כיתה" וכן עתיד לככב בתפקיד ראשי בסדרת הנוער "אילת" - כך שקיים סיכוי לראות אותו בחמישייה העליונה יותר בשנה הבאה.  

ובמקום ה-11: אשלי וקסמן בקשי. כוכבת הרשת המשיכה להוציא ליינים משלה, להוציא סרטונים, לככב ב"שוברים את הרשת", לבשר על הריון ולהנחות עונה נוספת של "מצווש" בערוץ הילדים.

עוד בעשירייה: אסי עזר ורותם סלע שזכו אצלנו כ"מנחי השנה" / החיבור הבין השניים פשוט כבש את כולם ובעיקר את הנוער שלא מפסיק להרעיף עליהם אהבה ולצחוק מהכימיה; סטפן ששדרג את מעמדו בתעשייה עם לא מעט שיתופי פעולה מוזיקליים שהפכו ללהיטים, קמפיינים וכמובן / ליהוק לפסטיגל; שירן סנדל בפול גז חזרה בעולם הנוער ותוסיפו לזה גם סינגל מוזיקלי בבכורה; קטריקס ודורון שהשנה שלהם הייתה מוצלחת במיוחד לאחר הלהיט האחרון שלהם "גוצ'י ופראדה" שגרף מחמאות מכל עבר; אגם בוחבוט הפכה את עצמה לדמות בולטת בעולם הבידור עם תפקיד הנחיה בדרך ("הבנים והבנות"), להיטים ושיתוף פעולה עם קירל; כוכבות "נעלמים" / גאיה גור אריה (מקום 16) וספיר בן רובי (מקום 18) שמעבר להובלת העונה השנייה בצורה מעולה הן גם לוהקו לפרויקטים חדשים / גאיה ל"טרנינג" וספיר ל"כפולה2".

ובמקום ה-21: תובל שפיר שחזר בגדול לעולם הנוער עם קאמבק מהיר ב"כפולה", כיכב ב"יצא משליטה 2" ובתפקיד ראשי ב"מדגסקר".

עוד בעשירייה: הזוג האהוב / גילי איצקוביץ' ודין גרבר שממשיכים בזוגיות יציבה בחיים ועל המסך ב"כדברא 2"; שגיא ברייטנר שאחרי "הישרדות" לוהק גם למופע הפסטיגל והנחה את "ליפסטאר", "לעוף על החג" והצטלם לתפקד ב"כפולה"; דנה לב ("כדברא") ודין הפנר ("ראש גדול", "כפולה") נכנסות לראשונה לרשימה ומסתמנות ככוכבות הנוער הגדולות של השנים הקרובות; נאיה פדרמן לא מפסיקה לקטוף תפקידים ולככב על המסך הקטן והגדול כמו ב"בית הכלבים 2", "טרנינג", "עד הקצה" (ג'סטה2) והקליטה את השיר לגרסה הישראלית של הסדרה "פלונטר"; גם טיילור מלכוב ובן זיני שהוכיחו שהם הפאוור קאפל החם של הרשת שהצליחו לצמוח השנה ובענק עם סינגלים שהוציאו, כיכוב על מסלולי הדוגמנות, וולוג חדש ברשת וקמפיינים אופנתיים; את נטע ברזילי (מקום 29) הכרנו רק השנה וכבר נכנסה למקום מעולה ברשימה בעיקר בגלל השיר הישראלי שייצג אותנו באירוויזיון שלא מפסיק לצפות צפיות ברשת ולהיות אחד מהשירים הבולטים והאהובים על הנוער בתקופה האחרונה. 

מקום 27 © צילום: רובי כהן

את העשירייה הזו חותמת כוכבת הרשת והדוגמנית גל גברעם שגם עבורה מדובר בהופעה ראשונה ברשימה לאחר שבשנה האחרונה לא הפסיקה לגרום לנו לדבר עליה וכן קטפה קמפיינים, כיכבה בעונה השנייה של "נו פילטר" המשודרת בימים אלו בפרוגי, תפקיד אורח בסדרת הנוער "אילת" ותפקיד מרכזי בסדרת הנוער שצולמה לאחרונה - "אינסטה בייב". 

כוכבי העשירייה הם: הפאשניסטה ירדן הראל שממשיכה לתחזק אתר לייף סטייל מצליח במיוחד וצוברת קמפיינים לרזומה; עפר שכטר שהפך לאחד מהכוכבים המצחיקים המועדפים על הנוער עם תפקיד קומי ב"כפולה", "הכלום הגדול", "אלישע" וכמובן הנחיה ב"גוט טאלנט ישראל"; בר מיניאלי חונכת את מקומה ברשימה עם שנה מוצלחת במיוחד בזכות תפקידים ב"צפוף" 1 ו/2 וב"אחותי קפצה כיתה" וכבר שמענו לחשושים על תפקידים חדשים בדרך; איאן פינקוביץ' כיכבה ב"כיפת ברזל" וב"כפולה" - תפקיד שגרם לה לספוג לא מעט טוקבקים מרועשים אך היא לא שתקה עליהם והראתה שלמילים יש כוחות והעבירה מסר חשוב לנוער;

כוכבי "שכונה": טום יפת, תותי ניניו, ניר חלפון, עידן שקרוקה וליאנה עיון כל כך מאוחדים בסדרה שגם כאן הם בלתי נפרדים ועם הקאמבק למסך הם חזרו לעניינים; אנג'ל ברנס מוכיחה שהיא לא רק כוכבת רשת ואחרי חיזוק מעמדה ב"סוואגרז" היא קטפה תפקיד בולט בסדרת נוער חדשה של דיסני / ובכך תרוויח גם טייטל של שחקנית; ניב סולטן חזרה אלינו בסרט "כמעט מפורסמת", הצטלמה לתפקיד ראשי ב"אילת" ובקיצור הוכיחה ש"יש לה את זה". 

ובמקום ה-41: ריף נאמן! הפנים החדשות והמסקרנות בתעשייה ובעולם הנוער. אם ב"ראש גדול" ראינו רק ניצנים של כוכבות, ב"כפולה" נאמן הצליחה לגרום לנו להתאהב בה ולרצות לראות ממנה עוד; שיר מורנו (מקום 43) חוזרת לאחר חופשת הלידה למסך עם גל של תפקידים / "שבט צוצלת 3", "יצא משליטה 2", תפקיד אורח ב"הקלמרים" והנחיה בערוץ ה/DIY; כוכבי הרשת קווין רובין ורז ספני הוכיחו שלמרות ה"חארטא" הם הכי לא חארטא שיש וסחפו אחריהם קהל מעריצים היסטרי שהפך לצופים מושבעים של הוולוגים המטורפים שלהם / כמו כן הם גם אלו שזכו ברוב הקולות של גולשי פרוגי בסקר שבדק את מי נרצה לראות בפסטיגל השנה; שירה לוי הגיעה השנה עד לפסטיגל אחרי תפקידים מרכזיים ב"המלאך השומר שלי" ו"פלאשבק" וכמובן גם הצגת נוער בנושא השיימינג.

ובמקום ה-51: יהונתן מרגי! מזמן לא הייתה לנו הכתרת כוכב על שכזה. הוא שבר את לב הבנות והפך לאליל נוער ב"הכוכב הבא" ולמרות שהוא לא קטף את המקום הראשון כמו שחשבנו / הוא ללא ספק היה פייבוריט של בני הנוער / עם יכולות שירה וריקוד כאלו וכמובן גם מגעים לפסטיגל - יש מצב שמדובר באחד מכוכבי הנוער הלוהטים של השנה הבאה ואנחנו כבר מחכים לסינגל הראשון.

עוד בעשירייה: עמרי מזרחי שהפך לביוטיבוי מעורר ההשראה בישראל עם לוקים צבעוניים ואמיצים; זוג היוטיוברים בן קיסר וליגל רז שהאהבה שלהם רק מחזקת את מעמדם ברשת ואצל המעריצים ובנוסף לזה, הצטרפו לתכנית "PLAY"; עילי דלויה מגיח אל המקום ה/55 אחרי שפרץ אל חיינו ב"סוואגרז" והמשיך לככב אצלנו לא מעט, במיוחד בעונה השנייה של "נו פילטר"; עמית מורשת רק ממשיך לעלות ובשנה האחרונה כיכב בהצגות תיאטרון, ב"אחותי קפצה כיתה" וב"טרנינג" וכל זה במקביל לשירות הצבאי; נדב גדג' (מקום 60) חוזר להיות בעניינים והשנה הוציא סינגל שהפך ללהיט ("אולי נדבר") אצל הקהל הצעיר שלו, שימש כשופט אורח ב"כוכב הבא" וכיכב במדורי הרכילות לא מעט.

ובמקום ה-61: סופי מצ'טנר! היא עוד לא בת 18 וכבר מככבת בכל העולם בשערים נחשקים, מגזינים, קמפיינים בינלאומיים ומסלולי דוגמנות שלא היו מביישים את דוגמניות העל הגדולות.

עוד בעשירייה: הדוגמן ברק שמיר שסיפק לא מעט כותרות רכילותיות בעיקר בשל הזוגיות הפוטוגנית עם נועה קירל וקיבל לראשונה את תואר הפרזנטור ב"FOX" לצד שלומית מלכה והמשיך גם לקמפיינים ומסלולי דוגמנות מסביב לעולם; נוה צור שמעבר לתפקידים חדשים הוציא אלבום מוזיקלי מפתיע במיוחד; מור סילבר שנתנה לעצמה בוסט נוסף אחרי השתתפות ב"מירוץ למיליון"; עדי חבשוש שכיכבה בפסטיגל האחרון והבהילה אותנו בתור ה"נמסיס" בכפולה.

מקום 62 עם המקום הראשון
מקום 62 עם המקום הראשון © צילום: אלי שרם

את הרשימה חותמת רומי אברג'יל שהשנה לא הפסיקה להראות לנו כמה חשוב לעורר השראה ולהמשיך להיות אתה - לא משנה מה הן התגובות הסביבתיות. בנוסף לזה, היא תככב בדוקו מיוחד שיספר על חייה ועל כל מה שעברה.

קרדיט צילומים (לפי סדר): אינסטגרם, ענת מוסברג, מיכאל מושנוב, שרון רביבו, ירדן הראל, יחסי ציבור, אור גפן, HOT, רפי דלויה, רובי כהן, דניאל קמינסקי, אחינועם בר רצון, ערן לוי, רונן פדידה, שוקה כהן, צ'ינו, אור אזולאי, יוטיוב, אביגיל עוזי, רונן אקרמן, ירון ברנר, KIDZ.

 

תגיות
יום העצמאותנועה קירלסטטיקסטטיק ובן אלבן אל תבורילי בירןליביאנהאליאנה תדהרעומר דרוראנה זקדניאל ליטמןעומר אדםעומר חזןגל גדותאשלי וקסמן בקשיאסי עזררותם סלעהכוכב הבאסטפןשירן סנדלדורון ביטוןקטריקסקטריקס ודורוןגאיה גור אריהאגם בוחבוטספיר בן רובידניאל גדאון רפאליתובל שפירדין גרברגילי איצקוביץ'שגיא ברייטנרדנה לבדין הפנרנאיה פדרמןטיילור מלכובבן זיניעדן בן זקןנטע ברזיליגל גברעםירדן הראלעפר שכטרבר מיניאליאביה מלכהאיאן פינקוביץ'אליעד נחוםשכונהתותי ניניוטום יפתניר חלפוןליאנה עיוןעידן שקרוקהניב סולטןדניאל מורשתריף נאמןטום באוםשיר מורנודר זוזובסקיקווין רוביןרז ספניחיים בחארטאטל מוסריעדי ביטילירן רביבועודד פזשירה לוייהונתן מרגימרגישירה נאורעמרי מזרחינו פילטרבן קיסרליגל רזעילי דלויהנועם לוגסיעמית מורשתשחר סויקיסעמית רהבנדב גדג'סופי מצ'טנרברק שמירנוה צורמור סילברעמית פרקשאביב פנקסעדי חבשושדין מירושניקובאור גרוסרומי אברג'יל
תגובות